طباطبایی: کمیته انضباطی خاطیان مسابقات MMA ارمنستان بعد از تعطیلات برگزار می‌شود

طباطبایی: کمیته انضباطی خاطیان مسابقات MMA ارمنستان بعد از تعطیلات برگزار می‌شود سرپرست فدراسیون کاراته نتایج به دست آمده تیم ویژه در رابطه با مسابقات MMA ارمنستان را به بعد از تعطیلات عید فطر موکول کرد. سید حسن طباطبایی در گفت‌وگو بامازند اسپرتا، با بیان اینکه تیم ویژه در حال رصد اتفاقات MMA ارمنستان است، […]

طباطبایی: کمیته انضباطی خاطیان مسابقات MMA ارمنستان بعد از تعطیلات برگزار می‌شود

سرپرست فدراسیون کاراته نتایج به دست آمده تیم ویژه در رابطه با مسابقات MMA ارمنستان را به بعد از تعطیلات عید فطر موکول کرد.

دوومیدانی - حسن طباطبایی

سید حسن طباطبایی در گفت‌وگو بامازند اسپرتا، با بیان اینکه تیم ویژه در حال رصد اتفاقات MMA ارمنستان است، تصریح کرد: در کوتاه مدت کاری را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادهایم. قرار بر این بود کمیته انضباطیِ افرادی را که در این اعزام نقش داشته‌اند را هفته گذشته برگزار کنیم ولی متاسفانه مشکلی پیش آمد، ان‌شاءالله بعد از عید سعید فطر این جلسه را برگزار خواهیم کرد.

طباطبایی نام افراد را اعلام نکرد و گفت: اجازه دهید تصمیم‌گیری درست انجام شود، سپس اعلام می‌کنیم.

همچنین سرپرست فدراسیون کاراته درخصوص تعلیق و برگزاری جلسه کمیته انضباطی  باغدارنیا که فیلم منتشر شده از او حاکی از حضورش در رقابت‌های ارمنستان بود، اظهار داشت: برگزاری کمیته انضباطی همچنان به قوت خود باقی ا ست. در اولین جلسه کمیته انضباطی نمی توان درباره افراد  تصمیم‌گیری شود، ان‌شاءالله در هفته آینده این موضوع را نیز بررسی خواهیم کرد.

طباطبایی در ادامه افزود: مهم‌ترین عامل در جهت جلوگیری از این گونه اتفاقات، نقش خانواده‌ها، مربیان و مسئولان استانی است، خصوصا خانواده‌ها و مربیان تا شرایط به گونه‌ای شود که این گونه سفرها به حداقل برسد. با رشته‌هایی که از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون مجوز فعالیت ندارند برخورد خواهیم کرد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

در پایان سید حسن طباطبایی در پاسخ به این سوال که زمان انتخابات اسکی نیز مشخص شده است، تکلیف انتخابات کاراته چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: ان‌شاءالله به زودی سعی خواهیم کرد تا انتخابات کاراته را نیز برگزار کنیم./ایسنا