هادی رضایی خبر دادملی‌پوشان تیم والیبال نشسته در آلمان و هلند اردو می‌زنند

  دوازدهمین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در ایران، آلمان و هلند برگزار می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: ملی‌پوشان دعوت شده ۱۸ تیر ماه وارد محل برگزاری تمرینات در کمپ تیم‌های ملی خواهند شد و پس از ۳ روز تمرین، بامداد ۲۲ تیر ماه عازم آلمان […]

 

خبرگزاری فارس: ملی‌پوشان تیم والیبال نشسته در آلمان و هلند اردو می‌زنند

دوازدهمین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در ایران، آلمان و هلند برگزار می‌شود.

 

به گزارش مازند اسپرت، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: ملی‌پوشان دعوت شده ۱۸ تیر ماه وارد محل برگزاری تمرینات در کمپ تیم‌های ملی خواهند شد و پس از ۳ روز تمرین، بامداد ۲۲ تیر ماه عازم آلمان می‌شوند.

وی افزود: پس از ورود به آلمان به مدت ۳ روز در شهر کوبلنز اقامت خواهیم داشت و طی این مدت ۲ دیدار دوستانه با تیم ملی آلمان برگزار می‌کنیم. پس از آن به شهر لورکوزن می‌رویم و با تیم‌های چین و آلمان دیدارهای دوستانه انجام می‌شود. البته تیم روسیه هم برای این بازی‌های تدارکاتی اعلام آمادگی کرده که هنوز حضورش قطعی نیست.

به گزارش مازند اسپرت سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خاطر نشان کرد: پس از برگزاری دیدارهای دوستانه در آلمان به هلند سفر خواهیم کرد و ۲ روز هم در آمستردام با تیم ملی هلند روبرو می‌شویم. اینکه پیش از بازی‌های ریو با تیم‌های پارالمپیکی روبرو می‌شویم بسیار فرصت خوبی است و می‌توانیم تیم را بار دیگر از لحاظ نکات فنی، تکنیکی و تاکتیکی محک بزنیم و با آمادگی کامل عازم بازی‌های پارالمپیک شویم.

وی در پایان اعلام کرد: پس از این اردو، مرداد ماه دو مرحله دیگر تمرین خواهیم داشت و آخرین مرحله تمرینات نیز شهریور ماه برپا خواهد شد. البته ترکیب نهایی ۱۲ نفره برای بازی‌های پارالمپیک پس از این اردو مشخص می‌شود./فارس