تلاش سه نماینده مازندران برای لیگ برتری شدن در تنیس بانوان

سه نماینده مازندران با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات لیگ یک تنیس بانوان باشگاه های کشور در آستانه لیگ برتری شدن دراین مسابقات قرار گرفتند.   به گزارش مازند اسپرت ، در پایان روز پنجم این مسابقات که در مجموعه ورزشی مرحوم داراب ساری برگزارشد، تیم های امیدامیرآمل، مانی ساری، پارسال ارقام بابل و […]

tenisسه نماینده مازندران با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات لیگ یک تنیس بانوان باشگاه های کشور در آستانه لیگ برتری شدن دراین مسابقات قرار گرفتند.

 

به گزارش مازند اسپرت ، در پایان روز پنجم این مسابقات که در مجموعه ورزشی مرحوم داراب ساری برگزارشد، تیم های امیدامیرآمل، مانی ساری، پارسال ارقام بابل و سیمرغ گیلان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود و روز پنجشنبه برای لیگ برتری شدن تلاش خواهند کرد.
در دیدارهای برگزار شده روز چهارشنبه تیم امید امیر آمل با نتیجه ۳ برصفر تیم سیمرغ گیلان را شکست داد، تیم مانی ساری ۲ بر یک برابر تیم آبشار اصفهان صاحب برتری شد، تیم تهران قدس با نتیجه ۳ برصفر از سد تیم کلینیک امام حسین (ع )زاهدان گذشت و تیم زرین در مصاف با تیم هیئت تنیس خوزستان با نتیجه ۲ بریک پیروز شد.
روز پنجشنبه و در مسابقات مهم تیم های مازندرانی امیدامیرآمل و مانی ساری به مصاف هم خواهند رفت که برنده این مسابقات یکی از نماینده های استان در فصل آینده لیگ برتر تنیس بانوان باشگاه های کشور خواهد بود.
در دیگر مسابقه مهم مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک تنیس بانوان باشگاه های کشور، تیم پارسال ارقام بابل به مصاف تیم سیمرغ گیلان می رود.
همچنین برای کسب مقام های پنجم تا نهمی این مسابقات تیم ناصرامین قم با آبشاراصفهان، زرین تهران با کلینیک امام حسین(ع) زاهدان و تهران قدس با هیئت تنیس خوزستان دیدار می کنند.
تیم های اول و دوم مسابقات لیگ دسته یک تنیس بانوان باشگاه های کشور به رقابتهای فصل آینده لیگ برتر صعود وتیم های هشتم ونهم نیز به رقابتهای لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد.
این رقابت ها با سرداوری پری رخ احمدی، اشرف طلایی ، پارمین نوایی، انیس رسولیان ، بهناز تعبدی و زینب السادات حسینی در حال برگزاری است.
مسابقات این فصل لیگ دسته یک تنیس بانوان باشگاه های کشوربا حضور ۹ تیم باشگاهی که شامل سه تیم از مازندران، ونمایندگانی از گیلان، تهران، خوزستان، قم و سیستان وبلوچستان در ساری مرکز مازندران درحال برگزاری است وتا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد.