عبدی پس از ثبت قرارداد با پیکان: شرایط راه‌آهن خوب بود در این تیم می‌ماندم

عبدی پس از ثبت قرارداد با پیکان: شرایط راه‌آهن خوب بود در این تیم می‌ماندم/ حرف دیگران درباره میانگین سنی پیکان مهم نیست بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: اگر راه‌آهن نشان می‌داد عزمش برای صعود به لیگ برتر جدی است، شاید در این تیم می‌ماندم. به گزارش مازند اسپرت بهادر عبدی پس از ثبت قرارداد با […]

عبدی پس از ثبت قرارداد با پیکان:

شرایط راه‌آهن خوب بود در این تیم می‌ماندم/ حرف دیگران درباره میانگین سنی پیکان مهم نیست

خبرگزاری فارس: شرایط راه‌آهن خوب بود در این تیم می‌ماندم/ حرف دیگران درباره میانگین سنی پیکان مهم نیست

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: اگر راه‌آهن نشان می‌داد عزمش برای صعود به لیگ برتر جدی است، شاید در این تیم می‌ماندم.

به گزارش مازند اسپرت بهادر عبدی پس از ثبت قرارداد با باشگاه پیکان گفت: چند سالی در راه‌آهن بودم اما در این سال‌های آخر شرایط مالی و مالکیت باشگاه به مشکل خورده بود و من به عنوان کاپیتان تیم فشارهای زیادی را تحمل کردم چرا که بازیکنان اذیت می‌شدند. از طرفی من چند پیشنهاد خوب داشتم اما اولویتم با تیمی بود که سازماندهی خوبی داشته باشد و این موضوع در باشگاه پیکان به خوبی مشخص بوده است. مجید جلالی زمانی که در سایپا و فولاد بود از من دعوت به همکاری کرد اما من با راه‌آهن قرارداد داشتم و این برای سومین بار بود که با هم صحبت کردیم و این افتخار نصیب من شد که با مجید جلالی کار کنم.

وی درباره جدایی جهانبخش جعفری از سرمربیگری راه‌آهن ادامه داد: نمی‌دانم در این باشگاه چه خبر است. از بعد از بازی با پرسپولیس در رختکن از همه خداحافظی کردم و هنوز ۷۰ درصد طلبم را از این باشگاه نگرفتم اما متاسفم که برای این تیم که پایگاه بچه‌های جنوب شهر بود این اتفاق افتاد چرا که آنها دوست داشتند روزی فوتبالیست شوند که مثل رامین رضائیان، امید عالیشاه، برادران محمدی و …. یک تیم لیگ برتری داشته باشند اما مشورت‌های اشتباه با افرادی که همه آنها را می‌شناسند باعث شد این اتفاق رخ دهد. من برای راه‌آهن آرزوی موفقیت می‌کنم و باید بگویم اگر شرایط این باشگاه برای صعود به لیگ برتر مساعد بود در این تیم می‌ماندم. همین پیکان نشان داد که وقتی به لیگ یک سقوط کرد می‌خواهد به لیگ برتر بیاید و عزم آنها جزم بود اما در باشگاه راه‌آهن اینطور نبود.

عبدی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه پیکان میانگین سنی بازیکنانش بالاست، افزود: من ۳۴ سال سن دارم اما خیلی‌ها حرف زیاد می‌زنند که مهم نیست. ۱۱ سال است که بالای ۹۰ درصد بازی‌های تیمم را انجام دادم و آمادگی من در مسابقات مشخص می‌شود. البته در پیکان پر از بازیکنان جوان است و کنار آنها لازم بود چند باتجربه هم حضور داشته باشند. مطمئن باشید در فصل بعد چند بازیکن پیکان ملی‌پوش می‌شوند چرا که مجید جلالی کارش را بلد است و خودش و آبروی خودش را بی‌جهت خرج نمی‌کند. قطعا بازیکنانی که جذب شده‌اند همگی با اطلاعات به پیکان آمدند.