باشگاه ذوب آهن:با هیچ مربی مذاکره نداشته ایم/ از رضایی حمایت می کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بعد از مساوی هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک ترجیح دادم که صحبتی نکنم و الان هم ترجیح می دهم که در مورد خود بازی با سایپا صحبتی نداشته باشم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،باتوجه به اظهارات برخی رسانه ها و مطرح کردن بعضی اسامی و گزینه ها و درج شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه ذوب آهن با برخی مربیان برای هدایت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان تا این لحظه و تحت هیچ عنوانی با مربی دیگری مذاکره نداشته و هیچ گزینه ای برای سرمربی گری تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه مطرح نگردیده است لذا اسامی و موارد مطرح شده کاملا تکذیب می گردد.

مجموعه باشگاه ذوب آهن اصفهان پیرو مصوبات روز گذشته هیات مدیره باشگاه، با استفاده از همه ی امکانات موجود تمام قد از رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن برای کسب نتایج بهتر حمایت می کند.

رحمان رضایی در صحبت هایش در مورد بازی فردا با سایپا اظهار داشت: بعد از مساوی هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک ترجیح دادم که صحبتی نکنم و الان هم ترجیح می دهم که در مورد خود بازی با سایپا صحبتی نداشته باشم. فقط می خواستم از تمامی اهالی رسانه که در طول هفته زحمت می کشند مسایل فوتبال را  انعکاس می دهند تشکر کنم. مخصوصا اتفاق های خاصی که می افتد را مورد آنالیز، تحلیل قرار می دهند تشکر کنم.

وی افزود: اهالی روزنامه های ورزشی مجریان تلویزیونی و همه افرادی که در انعکاس اخبار ورزشی زحمتی می کشند تشکر کنم. صحبت خاص دیگری ندارم. فقط می توانم در مورد بازی بگویم تلاش می کنم موفق شویم.