کنفرانس خبری پیش از شروع فصل علیرضا مرزبان سرمربی تیم خونه به خونه /عکاس: مقداد بهرامی

مرزبان: امتیاز اصلی من در تيم خونه به خونه هواداران هستند به گزارش  مازنداسپرت ”  عصر  دیروز علیرضا مرزبان سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با حضور در کنفرانس خبری باشگاه، به سوالات خبرنگاران خبرگزاری ها و رسانه کشوری و استانی پاسخ گفت. من در فصل گذشته که در تیم پیکان بودم و می دانستم […]

IMG 6179 Copy Copyمرزبان: امتیاز اصلی من در تيم خونه به خونه هواداران هستند

به گزارش  مازنداسپرت ”  عصر  دیروز علیرضا مرزبان سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با حضور در کنفرانس خبری باشگاه، به سوالات خبرنگاران خبرگزاری ها و رسانه کشوری و استانی پاسخ گفت.

من در فصل گذشته که در تیم پیکان بودم و می دانستم در خونه به خونه چقدر خوب کار می شود، حمایت های مالک، پخش مستقیم و انتقال اطلاعات عالی  و مثبتی که انجام می شد.در فصل جدید باید درک مشترک از کار خود و رسانه داشته باشیم و البته قدرت انتقاد پذیری هم داشته باشیم.

مسائل فصل گذشته را نباید به عنوان شکست تلقی کرد، سال اول در لیگ یک با توجه به اینکه این تیم تا روزهای آخر از مدعیان بود نشان میدهد پتانسیل خوبی در بابل وجود داشت و عدم صعود این تیم قدمی به سمت عقب نبود و تجربه بسیار بزرگی کسب شده است.

بازیکنان با تجربه با جان و دل بازی میکردند، بازی با آبادان تیم دو پنالتی خراب می کند و نمی تواند بالا بیاید و به کادر فنی و بازیکنان تبریک میگویم که تا لحظه آخر می جنگیدند، این شهر و تیم قدرت جنگیدن را دارد و این اتحاد بزرگ باعث می شود تا به سمت جلو حرکت کنیم.

برای لیگ برتری شدن باید اتحاد درونی داشته باشیم، حتی اگر بازی های اروپا را هم مشاهده کنید تیم هایی موفق هستند که اتحاد درونی دارند.

سعی کردیم بازیکنان خوب را که احساس درونی خوبی دارند جذب کنیم،حسی جنگیدنی که باید داشته باشند،امثال کاپیتان سابق این تیم محمد غلامی و سایر بازیکنانی که به ما اضافه شدند و خواهند شد.

 ما در رقابت های فصل آینده فوتبال لیگ دسته یک به دنبال جذب بازیکنان نامدار و اسمی نخواهیم بود و برای ما جذب بازیکنانی در اولویت قرار دارد که بتوانند به اهداف تیمی ما برای رسیدن به لیگ برتر کمک کنند. در فوتبال این بازیکنان و کادر فنی هرچند هم مفید باشند، به تنهایی قادر به موفقیت تیم نیستند و این اتحاد تیمی، دوری از حواشی و حمایت همه جانبه از تیم است که می تواند ما را به اهدافمان برساند.

برای جذب یک بازیکن بزرگ وارد مذاکره شدیم و پس از اتمام مذاکره احساس کردیم که این بازیکن به این شهر و این تیم و فرهنگ نمی خورد چون انسان هایی را اینجا می خواهیم که برای این تیم بجنگند و حتی شده با دست و صورت خون آلود برای سه امتیاز بازی کنند.

تمامی مجموعه خونه به خونه نماینده یک شهر با شخصیت هستیم و باید رفتارمان به گونه ای باشد که سنبل یک محموعه با شخصیت باشیم و خوشحالم بازیکنانی که انتخاب کردیم در حد و اندازه این تیم هستند.

هرچه را که در باره ما میگویند حساس نباشید،این تیم از مدعیان اصلی به لیگ برتر است و برایش مسائلی خارج از واقعیت گفته می شود و نباید عکس االعمل خاصی انجام دهیم، نمونه آن جریان محسن بنگر که گفته شد دو میلیارد گرفته است تا به خونه به خونه بیاید.

اصحاب رسانه حق دارند تا به سوالات خود را مبنی بر مسائل فنی و مدیریتی جواب بگیرد و ما حق دور زدن آن ها را نداریم. قصد نداریم ارتباط خود را با اصحاب رسانه قطع کنیم بلکه هدف انعکاس حقایق است و نشست‌های متعدد برای پاسخ به سوالات اصحاب رسانه برگزار می‌کنیم.

ما برنامه داریم تا نیروهای بومی را هم استفاده کنیم، وقت هوادادان ببینند بچه هایی که از همین شهر هستند حس جنگیدن بیشتر می شود، یا حتی بازیکنان غیربومی وقتی نشان دهند که در این تیم میجنگند حسشان به سمت هواداران منتقل می شود.

 درباشگاه بر روی هه جوانان باز است، اگر بازیکنی فکر می کند می تواند با ما کار کند ساک خود را بردارد و با هماهنگی به تمرین بی آید.

یک مربی به هر تیمی می رود باید آنجا را خانه خود بداند و بدانید که اینجا خانه من و همکارانم هست و در اینجا زندگی خواهم کرد.

باشگاه خونه به خونه با پیکات تشکیلات متفاوتی دارد، همین هوادارانی که به استادیوم می آیند یک برگه برنده برای سرمربی هستند، یک سری از تیم ها در لیگ برتر بسیار سال است که حضور دارند وی ۱۰نف هوادار هم ندارند، ولی شهرهایی مثل نفت آبادان، شاهین بوشهر هستند که هواداران آن فاکتور اصلی هستند که به هیچ عنوان نمیتوان هوادارهارا خرید.

با تلاش مالک و مدیریت باشگاه در تلاش هستند تا یک مجموعه خوب در اختیار باشگاه بگذارند.

من فکر نمیکردم به لیگ برتر بی آیم، من با یک تیم لیگ برتری صحبت کردم و بعداز جمع بندی که داشتیم بهتر بود که ما آنجا نرم،چون آن تیم دست خوش خیلی از مسائل بود که من دنبال جنجال نبودم.

صعود با تیم پرهوادار مثل خونه به خونه لذت بخش تر از این است که بایک تیم در لیگ برتر هفتم شوم.

تمرینات تیم فوتبال خونه به خونه از فردا آغاز می‌شود، تمام سعی این است که جلوتر حرکت کرده و امتیاز بگیریم که در این راستا مهم است که از حواشی دور باشیم، نباید در مورد شایعات حساس بود بلکه نباید عکس‌العمل خاصی نشان دهیم زیرا نمی‌توان صحت یک جریان ایجاد شده را اثبات کرد.

در فصل جدید خونه به خونه متفاوتی خواهید دید،فلسفه هجومی ما تغییر خواهد کرد، خط دفاع شکل جدیدی خواهد گرفت، با جذب کاظمی سعی کردیم مشکل گلزنی تیم حل شود، اگر در لیگ برتر بودم حمیدکاظمی را به آنجا می بردم.

 علی کریمی بزرگتر از آن است که بخوهد دستیار من شود،. كريمي خیلی کمک می کند، از سفارش دادن پیراهن ها تا نوع پرداختی ها،از تجربه های علی کریمی باید تجربه کنیم چون دو سال در بایرن مونیخ بوده و تجربه زیادی دارد.

 در حال برنامه ريزي هستيم تا قبل از آغاز رقابت ها يك تورمنت چهار جانبه در بابل برگزار كنيم و در تلاش هستيم تا تيم هاي بزرگ پايتخت را نيز به بابل بكشانيم. چرا كه معتقديم بايد اقداماتی انجام دهیم که مردم به ما افتخار کنند و در شأن اين شهر باشد.

 توماس هسن، مربی آلمانی تيم امشب به ایران مي رسد و به زودی به بابل خواهد آمد تا مجموعه و وضعیت اینجا را ببیند. توضيحات لازم را در خصوص فوتبال ايران و ليگ يك و .. را با وي در ميان گذاشتم و اگر شرایط اینجا با وي سازگار بود در خدمت ايشان هستيم

IMG 6154 Copy Copy

IMG 6155 Copy Copy

IMG 6156 Copy Copy

IMG 6157 Copy Copy

IMG 6160 Copy Copy

IMG 6163 Copy Copy

IMG 6164 Copy Copy

IMG 6166 Copy Copy

IMG 6167 Copy Copy

IMG 6170 Copy Copy

IMG 6171 Copy Copy

IMG 6176 Copy Copy

IMG 6178 Copy Copy

IMG 6179 Copy Copy

IMG 6180 Copy Copy

IMG 6182 Copy Copy

IMG 6183 Copy Copy

IMG 6185 Copy Copy

IMG 6186 Copy Copy

IMG 6187 Copy Copy

IMG 6188 Copy Copy

IMG 6190 Copy Copy