هواداران نساجی در حالت آماده باش / چشم هواداران به حمایت مسولان استان مازندران !

این روز ها تیم نساجی در شرایط مطلوبی به سر نمی برد و بخاطر بر آورده نشدن خواسته های به حق مهدی پرهام ، این مالک جوان فعلا تیم داری را به حالت تعلیق در آورده است .   به گزارش مازند اسپرت؛ مهدی پرهام که از عدم حمایت مسولان استانی و عدم واگذاری زمین […]

0233این روز ها تیم نساجی در شرایط مطلوبی به سر نمی برد و بخاطر بر آورده نشدن خواسته های به حق مهدی پرهام ، این مالک جوان فعلا تیم داری را به حالت تعلیق در آورده است .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ مهدی پرهام که از عدم حمایت مسولان استانی و عدم واگذاری زمین ماهفروجک بسیار خشمگین بود در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد تا همکاری های لازم با وی انجام نشود نه مربی انتخاب میکند نه بازیکن جدید جذب میکند .

از این رو هواداران نساجی که از این تصمیمات متهیر شده بودند کم کم آتش عشقشان شعله ور شده و در فضای مجازی دست بکار شدند و با انتشار متن هایی علیه مسولان به نوعی خشم خود را به رخ میکشیدند تا اینکه امروز صبح این خشم ها به اوج خود رسید و هواداران این تیم ریشه دار قرار بر این گذاشتند که فردا ( چهارشنبه ۱۹ خرداد ) مقابل فرمانداری این شهر تجمعی آری از خشونت برگزار کرده و با تهیه بنر هایی ، اعتراض خود را نسبت به سیاست های مسولان به گوش سایرین برسانند .
در این حین انجمن مردمی هواداران نساجی با اعلام اینکه جلساتی در این خصوص با مسولان شهری برگذار شده ،‌ هواداران را به آرامش دعوت کرده و میکنند و به آنان گفته شده تا آخر هفته صبر کنند تا نتیجه این جلسات بررسی شود . جلسات اشاره شده به این شرح هست که انجمن هواداران نساجی نقطه نظرات و حرف های هواداران را کاملا صریح به رئیس هیات فوتبال شهرستان بازگو کرده و آقای ابراهیمی ( رئیس هیات فوتبال قائمشهر ) هم پس از شنیدن حرف های هواداران جلسه ای فوری با حاج آقای معلمی ( امام جمعه قائمشهر ) برگزار کردند و آقای معلمی قول دادند که سریعا با دو نماینده منتخب مردم قائمشهر جلسه ای خواهند داشت و موضوع را به جد پیگیری خواهند کرد .
حال چشم های هواداران نساجی به ائتلاف سیاسیون شهرشان است تا ببینند چه اقداماتی جهت بهبود شرایط تیم خواهند داشت . گفته شده در صورت عدم نتیجه در این جلسات هواداران با تهیه بنر و پلاکارد در مقابل ورزشگاه وطنی ، ورزشگاه خانگی این تیم تجمعی آرام و به دور از هرگونه خشونت انجام خواهند داد و این تجمعات را تا احقاق خواسته هایشان ادامه خواهند داد .