با حکم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ؛سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان محمودآباد معرفی شد + تصاویر

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، مهدی شعبان پور  به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد منصوب شد. به گزارش مازند اسپرت؛ با حکم حبیب حسین زادگان  مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، مهدی شعبان پور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان  محمودآباد منصوب شد.با انتصاب اسماعیل […]

523633با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، مهدی شعبان پور  به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد منصوب شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ با حکم حبیب حسین زادگان  مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ، مهدی شعبان پور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان  محمودآباد منصوب شد.
با انتصاب اسماعیل پهلوان به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر، مهدی شعبانپور که تا پیش از این معاون اداره ورزش و جوانان محمودآباد بود، با حکم مدیر کل  ورزش و جوانان به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان منصوب شد.
ضمن تبریک به جناب پهلوان به جهت انتصاب مسئولیت جدید و تقدیر از خدمات شایسته ۶ ساله ایشان در امر ورزش محمودآباد برای جناب آقای شعبانپور در مسئولیت جدید در جهت ارتقاء جایگاه ورزش و همچنین توجه به امور جوانان آرزوی موفقیت داریم.
مهدی شعبان پور کارشناسی ادبیات و زبان انگلیسی بیش از ۱۹ سال سابقه کار اهل روستای خشت سر شهرستان محموداباد می باشد که چندین سال بعنوان  معاون در اداره ورزش و جوانان محمودآباد  فعالیت می کند.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10