گزارش تصویری نشست خبری مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران/عکاس مقداد بهرامی

مسؤول بسیج ورزشکاران استان مازندران گفت: ۵ هزار ورزشکار مازندرانی به جمع بسیجیان کشور اضافه می‎شوند و تعداد ورزشکاران بسیجی مازندران به ۱۶ هزار نفر می‌رسد. به گزارش مازند اسپرت، سیدجواد حسینیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران درباره اقدامات انجام شده در حوزه بسیج ورزشکاران استان با اشاره به اینکه براساس […]

1 2 19 340x227مسؤول بسیج ورزشکاران استان مازندران گفت: ۵ هزار ورزشکار مازندرانی به جمع بسیجیان کشور اضافه می‎شوند و تعداد ورزشکاران بسیجی مازندران به ۱۶ هزار نفر می‌رسد.

به گزارش مازند اسپرت، سیدجواد حسینیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران درباره اقدامات انجام شده در حوزه بسیج ورزشکاران استان با اشاره به اینکه براساس برنامه در سال‌جاری ۵ هزار نفر را به جمع ورزشکاران بسیجی استان اضافه می‌شوند، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار نفر عضو بسیج ورزشکاران استان هستند.

مسؤول بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران در ادامه از تشکیل و راه‌اندازی جلسات تربیتی در همه باشگاه‌های داری ساماندهی خبر داد و گفت: مقرر شد این جلسات در همه باشگاه‌ها برگزار شود.

وی از برگزاری دوره توانمندسازی مسؤولان کانون‌ها و امور خواهران با عنوان کانون بصیرت با حضور مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران کشور خبر داد و یادآور شد: برنامه کانون بصیرت در همه کانون‌های استان پیگیری می‌شود.

حسینیان با اعلام اینکه همه کانون‌های بسیج ورزشکاران استان مازندران تاکنون فعال شده است، خاطرنشان کرد: این کانون‌ها در داخل ادارات ورزش و جوانان به فعالیت خویش ادامه می‌دهند.

وی در ادامه از بهره‌برداری دو کانون بسیج ورزشکاران استان مازندران در شهرستان سیمرغ و تنکابن در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

مسؤول بسیج ورزشکاران مازندران با اعلام اینکه فعالیت بسیج ورزشکاران در سطح هیأت‌های ورزشی استان نیز پیگیری می‎شود، خاطرنشان کرد: دفتر بسیج ورزشکاران در محل هیأت مرکزی ورزشی استان ایجاد می‌شود و سازوکار آن فراهم شد.

وی با اعلام اینکه برنامه داریم فعالیت سرگروه‌های صالحین را در سطح مربیان ورزشی پیگیری کنیم، افزود: آموزش ۵۰۰ مربی به عنوان سرگروه صالحین در دستور کار قرار گرفت و در سال‌جاری اجرایی می‎شود.

حسینیان در ادامه با اشاره به لزوم شناخت ورزشکاران از اقداماتی که در دفاع مقدس توسط رزمندگان انجام شد، افزود: طرح اردوی راهیان نور ویژه اعزام قهرمانان به مناطق جنگی در برنامه کاری قرار داد که این اردو با حضور قهرمانان سال ۹۵ استان برگزار می‌شود.

وی با معرفی شهید محمود زعفری‌نژاد به عنوان شهید شاخص ورزشکار استان از برگزاری ۱۱ یادواره  شهرستانی و یک یادواره استانی با همین عنوان خبر داد و گفت: این یادواره‌ها با کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان، هیأت تکواندو مازندران و سازمان بسیج ورزشکاران استان برگزار می‎شود.

مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران با اعلام اینکه برگزاری نماز در سالن‌های ورزشی مسابقات تا حدودی کم‌رنگ شد، گفت: در تفاهم‌نامه‌ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان برنامه داریم که نسبت به برگزاری نماز اول وقت در سطح سالن‌های ورزشی اقدام شود و مسؤولان ورزش و جوانان استان قول دادند که نسبت به تجهیز و یا احداث سالن اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه سه تن از شهدای مدافع حرم استان مازندران جزو ورزشکاران بودند، یادآور شد: برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم با حضور سردار فضلی در شهرستان فریدونکنار در دستور کار است.

حسینیان دیگر برنامه‌های بسیج ورزشکاران استان مازندران را برگزاری نشست‌های سیاسی، نشست فصلی روشنگری و گفتمان سازی و برگزاری جلسات شورای قشر ورزشکاران به صورت ماهانه اعلام کرد و گفت: برگزاری همایش بزرگ ما زنده‌ایم در ۱۰ شهرستان و مراسم محوری در شهرستان ساری برگزار می‎شود.

123456789101112131415161718192021222324252627282930