سعید صادقی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان به خونه به خونه مازندران پیوست

سعید صادقی بازیکن فصل گذشته مس کرمان با عقد قراردادی دوساله با مسئولان باشگاه خونه به خونه به توافق رسید. به گزارش مازند اسپرت؛این بازیکن ساروی سابقه حضور در تیم های صنعت ساری، صبای قم، نیروی زمینی تهران و مس کرمان را در کارنامه اش دارد و فصل گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم مس […]

khoonehسعید صادقی بازیکن فصل گذشته مس کرمان با عقد قراردادی دوساله با مسئولان باشگاه خونه به خونه به توافق رسید.

به گزارش مازند اسپرت؛این بازیکن ساروی سابقه حضور در تیم های صنعت ساری، صبای قم، نیروی زمینی تهران و مس کرمان را در کارنامه اش دارد و فصل گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم مس کرمان بود.

گفتنی است، باشگاه خونه به خونه پس از به خدمت گرفتن علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی این تیم، با بازیکنانی نظیر رامتین سلیمان زاده، مجتبی محبوب مجاز، عباس محمدرضائی و مهدی دغاغله به توافق دست یافت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه، محمد غلامی، روح الله باقری، هادی خیری، محمد علیزاده و حسین نائیجی ۵ بازیکن فصل گذشته خونه به خونه بودند که قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کردند.

 

سعید صادقی: حیف است فوتبال مازندران از جذابیت لیگ برتر به دور باشد

بازیکن جدید خونه به خونه مازندران گفت: علیرغم داشتن چهار پیشنهاد لیگ برتری ترجیح دادم برای کمک به فوتبال استانم به تیم خونه به خونه ملحق شوم.

سعید صادقی در گفتگویی گفت: جلسه بسیار خوبی با آقایان حسن زاده و مرزبان داشتم و خوشحالم که امسال در خدمت تیمی از استان مازندران خواهم بود.

صادق در ادامه افزود: تا کنون سعادت شاگردی آقای مرزبان را نداشتم ولی با توجه به سوابق درخشانی از ایشان سراغ دارم بسیار خوشحالم در فصل جدید در خدمت ایشان هستم.

وی ضمن تشکر از قاسم حسن زاده نیز گفت: از برادران حسن زاده زیاد شنیده بودم و با صحبت هایی که امروز با حاج قاسم داشتم، به بنده ثابت شد ایشان واقعا دلسوز فوتبال مازندران و بلکه کشور هستند. از ایشان تشکر می کنم که به بنده اعتماد کردند و امیدوارم در همین فصل جواب اعتمادشان را بدهم.

بازیکن فصل گذشته مس کرمان با بیان اینکه همه ما باید زمینه دلگرمی بخش خصوصی را در فوتبال فراهم کنیم گفت: به بازیکنان مازندرانی فوتبال کشور توصیه می کنم برای کمک به تیم خصوصی خونه به خونه و فوتبال مازندران با مسئولان این باشگاه دست همکاری بدهند.

سعید صادقی در ادامه افزود: تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا در فصل آتی رقابت های لیگ یک، بهترین عملکرد را در تیم خونه به خونه داشته باشم.

بازیکن تیم خونه به خونه مازندران در پایان با بیان اینکه مازندران سال هاست در لیگ برتر نماینده ای ندارد: حیف است فوتبال این استان از جذابیت لیگ برتر به دور باشد و امیدوارم امسال با حمایت هواداران خونگرم این تیم و مسئولان باشگاه شاهد صعود خونه به خونه به لیگ برتر باشیم.

 

 

 

 بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان به خونه به خونه مازندران پیوست.