بیانیه مشترک اداره کل ورزش و جوانان مازندران و سازمان بسیج ورزشکاران بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان

اداره کل ورزش و جوانان مازندران و سازمان بسیج ورزشکاران بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان بیانیه مشترکی را صادر نمودند . به گزارش مازند اسپرت؛ در بخشی از این پیام آمده است: شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن هدی للناس و بینات من الهدی و الفرقان یا ایها الناس قد اقبل الیکم شهر الله شهر […]

02333اداره کل ورزش و جوانان مازندران و سازمان بسیج ورزشکاران بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان بیانیه مشترکی را صادر نمودند .

به گزارش مازند اسپرت؛ در بخشی از این پیام آمده است:

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن هدی للناس و بینات من الهدی و الفرقان
یا ایها الناس قد اقبل الیکم شهر الله شهر بالبرکه والرحمه و المغفره …. ای مردم به یقین ماه خدا به سوی شما می آید ماهی که رحمت و برکت و مغفره است همه شما به این ماه دعوت شده اید.

بار دیگر ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا فرا می‌رسد و مردم خداجو و مومن آماده می‌شوند تا ادب حضور در ضیافت پروردگار را سرمایه خوشبختی دنیا و آخرت خود سازند.
در این ماه مبارک ، شوکت السلام و عزت ایمان و نفوذ امر الهی در معرض نمایش قرار می گیرد و وجود حیات اسلامی جامعه بزرگ جهانی مسلمین اطاعت و التزام به احکام و تعبد و پرستش انسان در برابر خداوند متعال ظاهر می شود.
ماه مبارک رمضان فرصت مغتنم برای خود‌یابی، خود‌شناسی، خود‌سازی و تحول حال است به همان نسبت که وابستگی و غرق شدن در مادیات انسان را از خداوند جدا و با خود بیگانه می‌کند، عبادت و بندگی آدمی را به خویشتن باز می‌گرداند.
اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و سازمان بسیج ورزشکاران با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان جهان خاصه رهبر معظم انقلاب امیداور است تا همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت ایجاد کنیم.
در پایان از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می‌نماییم.