شهداي ساري مردانه مي جنگد همچون نامي كه به آن مزين است/ شهيد كريمي جويبار در انتظار ناكامي چوكا براي دسته دومي شدن!

ليگ دسته سوم فوتبال كشور به هفته پاياني خود رسيده است و شرايط حال حاضر جدول رده بندي از رقابتي شديد و نفس گير براي صعود به ليگ دسته دوم يا بقا در اين مرحله از ليگ سه خبر مي دهد. به گزارش مازنداسپرت “ليگ دسته سوم فوتبال كشور به هفته پاياني خود رسيده است […]

ball for the 2014 fifa world cup brazil 7039ليگ دسته سوم فوتبال كشور به هفته پاياني خود رسيده است و شرايط حال حاضر جدول رده بندي از رقابتي شديد و نفس گير براي صعود به ليگ دسته دوم يا بقا در اين مرحله از ليگ سه خبر مي دهد.

به گزارش مازنداسپرتليگ دسته سوم فوتبال كشور به هفته پاياني خود رسيده است و شرايط حال حاضر جدول رده بندي از رقابتي شديد و نفس گير براي صعود به ليگ دسته دوم يا بقا در اين مرحله از ليگ سه خبر مي دهد.

از هر گروه دو تيم مستقيما به ليگ دسته دوم فوتبال كشور صعود مي كنند و شهرداري فومن از يكي دو هفته قبل صعودش را مسجل كرد تا تيم هاي شهيد كريمي جويبار و چوكاي تالش جدالي سخت براي كسب رده دوم جدول به راه بیاندازند.

نكته جالب اينجاست كه چوكاي ۳۰ امتيازي، در هفته گذشته مي توانست حتي با يك تساوي خانگي مقابل شهيد كريمي جويبار تكليف صعودش را مشخص كند ولي مقابل جويباري ها تن به شكست ۲ بر ۱ داد تا سايه اين تيم ۳۱ امتيازی مازندراني را بالاي سر خود احساس كند.

و جالب تر اينكه تيم شهيد كريمي در هفته پاياني با قرعه استراحت روبرو شده است و چوكاي تالش نيز بايد در ورزشگاه شهداي ساري به مصاف شهداي اين شهر برود.

تنها شانسي كه شاگردان ابراهيم مرادي دارند اين است كه تفاضل گل بهتري نسبت به سبزپوشان گيلاني دارند و اين مسئله سبب خواهد شد تا تيم چوكا تنها در صورت برد مقابل شهداي ساری سند صعودش به ليگ دسته دوم را امضا خواهد كرد.

و اما از جويبار خبر مي رسد هواداران تيم شهيد كريمي قصد دارند با حضور در ورزشگاه شهداي ساري از شاگردان سيد ذوالفقار شريفي حمايت به عمل بياورند.

البته موضوع به همين جا ختم نمي شود و ظاهراً ليدرهاي تيم نساجي قائمشهر نيز قصد دارند هواداران اين تيم را با چند دستگاه اتوبوس براي حمايت از فوتبال مازندران بسيج كنند و با حضور در اين ورزشگاه، تيم شهداي ساري را مورد تشويق و حمايت خود قرار دهند.

هر چند اخبار رسيده از تالش حاکی از اعزام هواداران این تیم نیز به شهر ساری می باشد تا تیم چوکا نیز در ساری تنها نباشد.

بر هيچ كس پوشيده نيست تقابل فوتبال مازندران و گيلان هميشه با چاشني كري بين تيم هاي اين استان و هوادارانش همراه بوده است و بدون شك هيچ فوتبال دوست مازندراني دوست ندارد در ميان ۴ تيم فوتبال اين استان، دو تيم از استان گيلان به ليگ دسته دوم فوتبال كشور صعود كنند.

به هر حال شرایط به گونه ای است که جامعه فوتبال مازندران از سید دوالفقار شریفی و شاگردانش انتظار دارند. انتظار کسب امتیاز از تیم چوکا تا زمینه صعود تیم شهید کریمی به لیگ دسته دوم فراهم شود. همان تیمی که در طی این سال ها کری هائی با تیم شهدای ساری داشت ولی اینجا حکایت «گوشت همدیگر را بخوریم استخوانش را دور نمی اندازیم» است.
 

اینجا حکایت حفظ اعتبار و آبروی فوتبال مازندران است. هیچ فوتبال دوست مازندرانی دوست ندارد ببیند تیمی از گیلان نهایت استفاده را از اختلافات بی ارزش فوتبال مازندران ببرد و شاید این دیدار فرصت خوبی باشد برای وفاق و همدلی در بین جامعه فوتبال مازندران.

تیم شهدای ساری نامش مزین به انسان های پاکی است که رسالت خود را با اهدای جان ارزشمند خود به پایان رسانده اند و مردم فوتبال دوست مازندران از این تیم انتظار دارند روز یکشنبه این تیم با تأسی از شهدای گرانقدر جنوب این شهر، با صلابت و قدرت مقابل چوکای تالش قرار گیرد و با فراهم کردن زمینه صعود تیم شهید کریمی جویبار که این تیم نیز مزیّن به نام یک شهید والامقام می باشد، از اعتبار فوتبال مازندران دفاع کند.

عصر روز یکشنبه همه ما به ورزشگاه شهدای ساری می رویم تا شاهد آخرین سکانس صعود پرافتخار تیم شهید کریمی جویبار به لیگ دو فوتبال کشور باشیم. سکانسی که توسط سید ذوالفقار شریفی و شاگردان غیرتمندش در تیم شهدای ساری کلید خواهد خورد.