کسب ۹ مدال توسط وزنه‌برداران مازندرانی در جام فجر

    رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران از کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز وزنه‌برداران این استان در جام فجر خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت؛ عباس رحیمی با اشاره به درخشش سه وزنه‌بردار مازندرانی در رقابت‌های جام فجر اظهار کرد: در آخرین روز از مسابقات وزنه‌برداری جام فجر در مجموعه آزادی تهران دقایق قبل، بهداد […]

 

 

رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران از کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز وزنه‌برداران این استان در جام فجر خبر داد.

 
VZNE

به گزارش مازند اسپرت؛ عباس رحیمی با اشاره به درخشش سه وزنه‌بردار مازندرانی در رقابت‌های جام فجر اظهار کرد: در آخرین روز از مسابقات وزنه‌برداری جام فجر در مجموعه آزادی تهران دقایق قبل، بهداد سلیمی و بهادر مولایی دسته ۱۰۵+ کیلوگرم موفق به کسب ۶ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

وی تصریح کرد: بهداد سلیمی وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان با مجموع ۴۳۰ کیلوگرم مدال طلا گرفت و بهادر مولایی دیگر ملی‌پوش کشورمان با مجموع ۴۱۱ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران گفت: بهداد سلیمی توانست ۲ مدال طلا در حرکت یک ضرب و مجموع و یک مدال برنز در حرکت دوضرب و همچنین بهادر مولایی نیز ۲ مدال نقره یک ضرب و مجموع و همچنین یک مدال طلای در ۲ ضرب دشت کنند.

رحیمی افزود: بهداد سلیمی در حرکت یک ضرب وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی و در حرکت دو ضرب وزنه ۲۲۵ کیلویی را بالایی سر برد و در مجموع با ۴۳۰ کیلوگرم موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز شد.

رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران گفت: همچنین بهادر مولایی نیز در حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۸۱ کیلوگرمی و در دو ضرب، وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی را بالای سر برد و موفق به کسب یک مدال طلا و ۲ مدال نقره شد.

وی اظهار کرد: این نتایج درخشان در حالی برای بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد جهان به دست آمد که وی به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافت.

رحیمی در پایان از کسب سه مدال طلای محمدرضا براری دیگر وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم خبر داد و خاطرنشان کرد: براری در حرکت یک‌ضرب وزنه ۱۸۴ کیلوگرم، در دو ضرب با ۲۲۰ کیلوگرم و در مجموع با ۴۰۴ کیلوگرم با اقتدار موفق به کسب ۳ مدال طلا شد.