مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران:دوچرخه‌سواران مازندرانی به حرم امام (ره) اعزام می‌شوند

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران از اعزام دوچرخه‌سواران مازندرانی به حرم مطهر امام (ره) خبر داد به گزارش مازنداسپرت  سیدجواد حسینیان با اشاره به انجام برنامه‌های متنوع به‌مناسبت ارتحال امام (ره) در سطح مازندران، گفت: جمعی از دوچرخه‌سواران مازندرانی برای بیعت با آرمان‌های امام راحل به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند. وی با اشاره به حضور پرشور […]

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران از اعزام دوچرخه‌سواران مازندرانی به حرم مطهر امام (ره) خبر داد
images.jpg

به گزارش مازنداسپرت  سیدجواد حسینیان با اشاره به انجام برنامه‌های متنوع به‌مناسبت ارتحال امام (ره) در سطح مازندران، گفت: جمعی از دوچرخه‌سواران مازندرانی برای بیعت با آرمان‌های امام راحل به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به حضور پرشور جوانان در مراسم روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، تصریح کرد: در آستانه بیست و هفتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) جمعی از دوچرخه‌سواران بسیجی از مازندران به مرقد مطهر امام راحل (ره) اعزام می‌شوند.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران بیان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران در نظر دارد همچون سنوات گذشته، یک گروه دوچرخه‌سوار را به مرقد امام (ره) اعزام کند.

این مسؤول در پایان گفت: این اعزام روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۹ صبح از سپاه کربلای مازندران به مرقد مطهر امام (ره) انجام می‌شود.