قهرمان بازی های مناطق پنج گانه از آن ترانه// ابوحمزه نایب قهرمان شد

با اتمام بازی های تنیس بانوان جام آزاد سازی خرمشهر با راهیابی تنیسورهای بابلی و ساروی برنده میدان ترانه مهران شد و آناهیتا ابوحمزه نایب قهرمانی را با خود به ساری آورد به گزارش مازنداسپرت “رقابت های تنیس بانوان جام آزاد سازی خرمشهر به مدت ۳ روز با حضور تنیسورهای ازاستان های  تهران، مازندران، گیلان، […]

photo 2016 05 27 17 23 28با اتمام بازی های تنیس بانوان جام آزاد سازی خرمشهر با راهیابی تنیسورهای بابلی و ساروی برنده میدان ترانه مهران شد و آناهیتا ابوحمزه نایب قهرمانی را با خود به ساری آورد

به گزارش مازنداسپرت “رقابت های تنیس بانوان جام آزاد سازی خرمشهر به مدت ۳ روز با حضور تنیسورهای ازاستان های  تهران، مازندران، گیلان، گلستان، زنجان، لرستان و سمنانبه میزبانی شهرستان بابل  پیگیری شد.
نتیجه بازی های روز سه شنبه  در دور اول و دوم  با راهیابی شهره عظیمی، آناهیتا ابوحمزه ،حوا قدیم پور،مهشید عروجی ، بهاره عربعلی، پریچهر امین اجلاسی، آذر شهریاری و ترانه مهران به مرحله یک هشتم پایان یافت.
در ادامه رقابت ها و در مرحله یک هشتم  روز پنج شنبه ۴ مازندرانی، یک گیلانی، سمنانی، تهرانی و گلستانی باید به مصاف هم میرفتند. جدالی دیدنی و هیجانی که ممکن بود برای رسیدن به نیمه نهایی و فینال این دیدار بین مازنی ها رخ دهد.
صعود شهره عظیمی با برد حوا قدیم پور به مرحله یک چهارم استارت کار بود  تا آناهیتا ابوحمزه در یک هشتم با برد ۲-۰ مقابل همشهری خود گوی سبقت را از عروجی بروباید و راهی یک چهارم شود، همینطور در پایین جدول پریچهر اجلاسی با غلبه بر بهاره عربعلی از مدعیان گلستانی و ترانه مهران با برد آذر شهریاری  باز هم بازی هیجانی بین مازنی ها در یک چهارم را رقم زدند.
نیمه نهایی این دیدار عصر پنج شنبه برگزار شد، آناهیتا عظیمی را ۶-۳ و ۶-۷ برد و فینالیست شد، از آن سو ترانه هم با نتیجه ۶-۱ و ۶-۷ برتری خود را ثابت کرد و راهی فینال شد.
امروز و در دیدار نهایی این رقابت حساس بین تنیسورهایی با سابقه و با تجربه  از خطه سبز آناهیتا ابوحمزه از ساری با قبول شکست مقابل دوست و حریف بابلی خود نایب قهرمانی را برای ساروی ها به ارمغان آورد و مهران جام قهرمانی را با خود به خانه برد.

photo 2016 05 27 17 23 46

photo 2016 05 27 17 23 53