دیدار مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد با خانواده شهید احمدی + عکس

به مناسبت سوم  و چهارم خرداد ماه سالگرد آزاد سازی خرمشهر و روز دزفول  مسئولین اداره ورزش و جوانان محمودآباد  با خانواده شهدا دیدار کردند. به گزارش مازند اسپرت؛به مناسبت سوم خرداد سالگرد آزاد سازی  خرمشهر و همچنین چهارم خرداد روز دزفول که به روز مقاومت و پایداری نامگذاری شده  است ،به منظور قدردانی و […]

52536به مناسبت سوم  و چهارم خرداد ماه سالگرد آزاد سازی خرمشهر و روز دزفول  مسئولین اداره ورزش و جوانان محمودآباد  با خانواده شهدا دیدار کردند.

به گزارش مازند اسپرت؛به مناسبت سوم خرداد سالگرد آزاد سازی  خرمشهر و همچنین چهارم خرداد روز دزفول که به روز مقاومت و پایداری نامگذاری شده  است ،به منظور قدردانی و تجلیل مقام والای شهیدان گرانقدر وخانواده های شهدا ،مسئولین اداره ورزش و جوانان واعضای کانون بسیج ورزشکاران شهرستان محمودآباد از خانواده شهید رضا احمدی دیدار کردند و خاطرات آن شهید را گرامی داشتند.

معاون اداره ورزش و جوانان محمودآباد در این دیداربا گرامیداشت سالروز عملیات غرور انگیز فتح خرمشهر و دزفول گفت: شهدا با تاسی به ائمه و ولایت پذیری خود، توانستند با توکل به خداوند، با شجاعت، جرات تجاوز و تعدی قدرت ها را از دشمنان به این آب و خاک، بگیرند.

شعبان پور ادامه داد:برای ما آنچه حائزاهمیت است این است که بتوانیم با برگزاری این برنامه ها مقام والای شهیدان انقلاب ودفاع مقدس را گرامی داشته و یاد وخاطره آنها را دربین نسل جدید بخصوص ورزشکاران جاری نماییم ودرراه تکریم ازخانواده های معظم ومعزز شهدا وایثارگران گام برداریم.

وی اظهار کرد: شهدا در مقام معامله با خداوند هر آنچه را که داشتند ایثار کردند و با گذشت از تمامیت وجودی خود، امنیت و آرامش را به ما هدیه کرده‌اند.

شهید رضا احمدی در  سال ۴۶ در روستای  چاکسر بخش سرخ رود محمودآباد متولد شد و در تاریخ ۲۳فروردین ماه سال ۶۶ در  خرمشهر بر اثر ضایعات شیمیایی به فیض  شهادت نائل آمد.

((پیام شهید:احیاگر ارزش ها،استقلال و آزادی،تفکرواندیشه،عرفان وعبودیت،عبادت ومعنویت،تقوی ودرستکاری،ایثار ونیکوکاری،خداپرستی و حق جویی،”شهادت” است.))
گفتنی است  خانواده شهید احمدی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین ،از حمایتهای مادی و معنوی خود درامر برگزاری مسابقات ورزشی به پاس گرامیداشت و یادبود این شهید  خبر داد.

 

1

2

3

5

6

8

9

10