قابل توجه بازیکنان جوان و مستعد استان/ زمان و مکان تمرینات تست گیری تیم های امید و جوانان خونه به خونه مشخص شد

زمان و مکان تست گیری تیم های فوتبال امید و جوانان خونه به خونه مشخص شد.   به گزارش مازند اسپرت، تمرینات تست گیری تیم فوتبال امید خونه به خونه مازندران از دهم خرداد ماه در زمین ورزشی امیرکلا و در ساعات ۱۷:۳۰ دقیقه آغاز می شود. تیم امید خونه به خونه به لیگ برتر […]

khoonehزمان و مکان تست گیری تیم های فوتبال امید و جوانان خونه به خونه مشخص شد.

 

به گزارش مازند اسپرت، تمرینات تست گیری تیم فوتبال امید خونه به خونه مازندران از دهم خرداد ماه در زمین ورزشی امیرکلا و در ساعات ۱۷:۳۰ دقیقه آغاز می شود.

تیم امید خونه به خونه به لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور صعود کرده است و به همین دلیل حسین رحمانی، سرمربی این تیم تمرینات تست گیری را با دقت زیادی پیگیری خواهد کرد تا بهترین تیم را برای حضوری قدرتمندانه دراین لیگ ببندد.

همچنین باشگاه خونه به خونه برای پشتوانه سازی و استفاده بهینه از استعدادهای فوتبال این استان، سهمیه تیم فوتبال جوانان را نیز برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور خریداری کرد.

گفتنی است، تمرینات تست گیری این تیم نیز همزمان با تیم امید خونه به خونه از دهم خرداد ماه و زیر نظر حسین رحمانی برگزار خواهد شد.

بازیکنانی که واجد شرایط برای حضور در این تمرینات می باشند می توانند از دهم خرداد ماه در زمین ورزشی شهدای امیرکلا حضور یابند و برای کسی اطلاعات بیشتر نیز با محمد مقدری، سرپرست این تیم به شماره ۰۹۳۸۵۵۹۶۱۵۴ تماس حاصل فرمایند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه ، بازیکنان تیم جوانان از سن ۱۳۷۷/۱۱/۱۰ و بازیکنان تیم امید از سن ۱۳۷۵/۱۰/۱۱ شرایط حضور در این تیم ها را دارند.