مسابقات شطرنج پیشکسوتان کشور انتخابی تیم ملی در رامسر پایان یافت + گزارش تصویری

مسابقات قهرمانی شطرنج پیشکسوتان کشور روز جمعه با معرفی نفرات برتر در هتل ملکشاه روستای چالکرود رامسر به کار خود پایان داد. به گزارش مازند اسپرت؛این مسابقات در دو رده سنی ۵۰ تا ۶۵ سال با حضور ۸۶ نفر و رده سنی ۶۵ سال به بالا با شرکت ۴۰ نفر از ۱۶ استان کشور برگزار […]

3مسابقات قهرمانی شطرنج پیشکسوتان کشور روز جمعه با معرفی نفرات برتر در هتل ملکشاه روستای چالکرود رامسر به کار خود پایان داد.

به گزارش مازند اسپرت؛این مسابقات در دو رده سنی ۵۰ تا ۶۵ سال با حضور ۸۶ نفر و رده سنی ۶۵ سال به بالا با شرکت ۴۰ نفر از ۱۶ استان کشور برگزار شد.در بین شرکت کنندگان سه نفر استاد فیده و فدراسیون جهانی و ۶۰ نفر درجه بین المللی داشتند.در رده سنی ۵۰ تا ۶۵ سال در مجموع ۲۴۸ بازی و در رده سنی بالای ۶۵ سال ۱۱۵ بازی طی هفت دوره برگزارشد که در رده سنی ۵۰ تا ۶۵ سال استاد بین المللی شاهین مهندسی از تهران قهرمان شد ، محمدرضا رودباری از فارس به مقام نائب قهرمانی رسید و حسن جوینده از گیلان نیز رتبه سوم را به دست آورد.
در رده سنی بالای ۶۵ سال نیز محمد ابراهیم امیری فر از گلستان به مقام قهرمانی رسید ، میرمحمود علوی از مازندران نائب قهرمانی را از آن خود کرد و محمدرضا ترابی از تبریز در رده سوم قرار گرفت.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11