تیم فوتبال وکلای مازندران با برخورد به نماینده رژیم صهیونیستی از هجدهمین دوره مسابقات جهانی وکلای جهان کنار کشید

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال کانون وکلای مازندران که چند روزی هست جهت شرکت در مسابقات جهانی وکلاءجهان ، در اسپانیا به سر می برد به دلیل برخورد با نماینده رژیم صهیونیستی در مرحله ۱/۴ مجبور به ترک این دوره از بازی ها شد . تیم فوتبال کانون وکلا مازندران که پر افتخار […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال کانون وکلای مازندران که چند روزی هست جهت شرکت در مسابقات جهانی وکلاءجهان ، در اسپانیا به سر می برد به دلیل برخورد با نماینده رژیم صهیونیستی در مرحله ۱/۴ مجبور به ترک این دوره از بازی ها شد .

تیم فوتبال کانون وکلا مازندران که پر افتخار ترین تیم ایرانی حاظر در این مسابقات است ، متاسفانه بدون حمایت هیچ ارگان و سازمان مربوطی ، با هزینه شخصی پا به این مسابقات گذاشتند و برای سرافرازی ایران و مازندران مجبور به پرداخت هزینه ها از جیب شدند .

نکته جالب درباره این دوره از مسابقات که با حضور ۴۵ تیم از سراسر جهان برگذار میشد حضور دو تیم از اسرائیل بود ، که در قرعه کشی مرحله ۱/۴ تیم وکلا مازندران با نماینده اول رژیم اشغال گر باید مسابقه میداد و به همین خاطر تیم وکلا مازندران از مرحله ۱/۴ باز ماند و انصراف داد . در ادامه تیم وکلای مازندران بازهم دچار بدشانسی شد و در حالی که برای کسب رتبه پنجم تا هشتم تلاش میکرد ، باز هم به نماینده ای دیگر از اسرائیل برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفت .

 

تیم وکلای مازندران که در این دوره از مسابقات با سرمربیگری محمود سورتچی شانس بالایی برای قهرمانی داشت ، ولی بخاطر بد شانسی و قرعه ای بد مجبور به ترک این مسابقات شد .

شایان ذکر است که تیم وکلا مازندران با کسب عنوان نایب قهرمانی در آسیا ، کسب مقام پنجمی در مسابقات جهانی کرواسی ،‌ کسب عنوان ششمی در مجارستان ( باز هم به دلیل برخورد با نماینده رژیم صهیونیستی و انصراف از بازی با این تیم ) به عنوان پر افتخار ترین تیم وکلا در ایران شناخته میشود زیرا تا کنون هیچ تیمی در ایران موفق به کسب چنین نتایجی نشده است و اعضا این تیم خواهان توجه بیشتری از سوی مسولان هستند .