برتری تیم امید شهروند برابر حفاری اهواز /مشخص شدن قهرمان در روز آخر

روز دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال در رده سنی امید، عصر امروز با برتری شهروند به پایان رسید. به گزارش مازنداسپرت، در دومین روز از مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور که در رشت در حال برگزاری است، عصر امروز ۲۹ اردیبهشت ماه تیم فوتسال شهروند ساری به مصاف ملی حفاری اهواز […]

روز دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال در رده سنی امید، عصر امروز با برتری شهروند به پایان رسید.IMG 0044 Copy

به گزارش مازنداسپرت، در دومین روز از مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور که در رشت در حال برگزاری است، عصر امروز ۲۹ اردیبهشت ماه تیم فوتسال شهروند ساری به مصاف ملی حفاری اهواز رفت و در پایان با حساب ۵ بر یک به پیروزی رسید.

گل های شهروند ساری در این دیدار را مراد ناظری (۳ بار)، محمدرضا نریمان پور و امیرحسین کلبادی نژاد به ثمر رسانددند.

بازیکنان شهروند که در نیمه اول، برتری محسوسی نسبت به حریف اهوازی داشتند در ثانیه های پایانی با گل مراد ناظری توانستند با پیروزی به رختکن بروند.

شاگردان مسعود نجاریان در نیمه دوم نیز بازی با برنامه ای ارائه دادند و با دفاع منطقی در مواجهه با تاکتیک پاورپلی حریف، جشنواره ای از گل به راه انداختند و در نهایت با حساب ۵ بر یک انتقام تساوی تلخ دور رفت و شکست سنگین شان برای حفاری اهواز در دور برگشت همین دوره از مسابقات را به یکباره گرفتند.

در دیگر دیدار امروز نیز، دو تیم شهرداری رشت و فرش آرا مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند.

بدین ترتیب، در روز پایانی مسابقات سه تیم فرش آرا مشهد، شهرداری رشت و شهروند ساری برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت تنگاتنگی خواهند داشت.

* برنامه روز پایانی مسابقات:

شهروند ساری – فرش آرا مشهد (ساعت ۱۷)

شهرداری رشت – حفاری اهواز (ساعت ۱۹)

با تصمیم مسولان کمیته فوتسال، دیدارهای روز پایانی مسابقات به صورت همزمان و از ساعت ۱۷ در دو سالن برگزار خواهد شد.