نتایج هفته پانزدهم لیگ سه/دو برد یک باخت و یک تساوی در روز چاقو خوردن بازیکن شهید کریمی + سایر نتایج

هفته پانزدهم لیگ دسته سوم در گروه شمال امروز با انجام چهار دیدار برگزار شد که در این مطلب به بررسی این بازی ها خواهیم پرداخت.   به گزارش مازند اسپرت، نتایج چهار دیدار امروز به شرح زیر است: چوکای تالش۲-شهرداری رودسر۱ شهدای ساری۱-استقلال بجنورد۰ شهدای بابلسر۳-شهرداری ساری۱ آرش ری۲-شهید کریمی جویبار۲ در حساس ترین […]

00lig3هفته پانزدهم لیگ دسته سوم در گروه شمال امروز با انجام چهار دیدار برگزار شد که در این مطلب به بررسی این بازی ها خواهیم پرداخت.

 

به گزارش مازند اسپرت، نتایج چهار دیدار امروز به شرح زیر است:

چوکای تالش۲-شهرداری رودسر۱

شهدای ساری۱-استقلال بجنورد۰

شهدای بابلسر۳-شهرداری ساری۱

آرش ری۲-شهید کریمی جویبار۲

در حساس ترین دیدار هفته عصر امروز در تالش چوکا موفق به شکست دادن شهرداری رودسر شد تا بار دیگر به صدر جدول باز گردد.چوکا که امروز برای بازگشت به صدر محکوم به پیروزی بود با شکست دادن حریف هم استانی اش موفق به این مهم شد.چوکا امروز با نتیجه دو بر یک شهرداری رودسر را شکست داد تا با ۳۰ امتیاز صدرنشین شود.از سوی دیگر شهرداری رودسر نیز با شکست برابر چوکا در دیدار امروز با یک رده سقوط در جدول به رده ششم رفت.

در ساری پس از هفته ها شاهد پیروزی شهدای ساری برابر استقلال بجنورد بودیم.ساروی ها که هفته پیش در رودسر شش تایی شده بودند امروز در خانه دست به کار بزرگی زدند و با شکست دادن استقلال بجنورد خود را از قعر جدول جدا کردند.استقلال بجنورد نیز باشکست امروز پس از هفته ها از جمع چهار تیم بالای جدول خارج شد.استقلال بجنورد برای حفظ سهمیه لیگ دسته سوم خود در بازی های آینده محکوم به کسب حداکثر امتیازات است.

در بابلسر شاهد پیروزی قاطع شهدای این شهر برابر شهرداری ساری بودیم.شهدا با پیروزی شیرین امروز ۱۷ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و به بقا در لیگ دسته سوم امیدوار شد از سوی دیگر شهرداری چی های ساری با شکست امروز با همان ۱۲ امتیاز به رده هشتم جدول سقوط کردند و کار بقای شان در لیگ دسته سوم بسیار سخت شد.شهرداری ساری در راه ماندن در لیگ دسته سوم در سه بازی پایانی فصل محکوم به کسب هر ۹ امتیاز ممکن است.

و در نهایت در تهران در یک بازی پر حاشیه شهید کریمی از پس آرش ری قعرنشین بر نیامد تا کار صعودش بسیار سخت شود.شهید کریمی با تساوی امروز ۲۵ امتیازی شد و با توجه به فاصله چهار امتیازی اش با تیم رده دوم و داشتن تنها دو بازی تا پایان فصل عملا شانس صعود به لیگ دسته دوم را از دست داد.آرش ری نیز در اولین تجربه حضور در مسابقات کشوری با تساوی در دیدار امروز ۹ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول باقی ماند.

در این دیدار بازیکن تیم شهید کریمی جویبار با ضربه ی چاقو مجروح شد.در این بازی یکی از بازیکنان آرش ری، به یکی از تماشاگران این تیم دستور می دهد که سراغ بازیکن شهید کریمی برود و بازی را به جنجال بکشید.

احمد کتال بازیکن شهید کریمی که این بازی را در روی سکوها می دید ناگهان متوئجه شد که از پهلوش خون می ریزد و با دادو فریاد هم تیمی هایش را خبر داد و این موضوع باعث جنجال در این بازی شد.

در این دیدار تنها یک نیروی انتظامی وجود داشت و هیچ برانکارد و وسایل خواص پزشکی وجود ندارد و ناظر بازی نیز در سرگردانی کامل به سر می برد. گفتنی است بازیکنان شهید کریمی به نشانه ی اعتراض به رختکن رفتند./ورزش جوان

لازم به ذکر است که در این هفته شهرداری فومن استراحت داشت با این حال با توجه به توقف شهید کریمی برابر آرش ری از هم اکنون می توان انتظار داشت که این تیم به همراه چوکای تالش به مسابقات لیگ دسته دوم صعود کنند.