در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان؛اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان رامسر برگزار شد+عکس

مازند اسپرت – تارا هاشمی : ولین جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان رامسر با حضور فرماندار، معاون فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای ستاد شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار گردید. به گزارش مازند اسپرت؛ فرماندار شهرستان رامسر  در اولین جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان گفت: جوانان نقش به سزایی در روند فعالیت […]

525252مازند اسپرت – تارا هاشمی : ولین جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان رامسر با حضور فرماندار، معاون فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای ستاد شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار گردید.

به گزارش مازند اسپرت؛ فرماندار شهرستان رامسر  در اولین جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان گفت: جوانان نقش به سزایی در روند فعالیت های جامعه با توجه به اقتضای سنی و زمانی خود دارند که باید با همت و تلاش اعضای ستاد ساماندهی ارزش و اعتبار جوانان برومند و فعال شهرستان شناسایی و ساماندهی نمود.

 حسین سروری افزود: نقش جوانان صرفآ در مسیر تعالی نیاز جسمی، درسی و آموزشی نیست بلکه باید با نگاه مدیریتی  در این حوزه برنامه ریزی مدون  تری صورت گیرد.

 فرماندار شهرستان رامسر اظهار داشت :نهادهای عضوستادساماندهی جوانان شهرستان،بایدبه نقش جوانان که درساختار جامعه که مهم  وارزنده تلقی می گردداهمیت دهند.

 وی با تاکید بر اینکه کلیه ادارات شهرستان  باید یک مشاور جوان برای حضور در جلسات جهت تعامل بهتر و بیشتر با تفکرات در خصوص تشکیل دبیرخانه ستاد جوانان برگزینند  نیز تصریح کرد: روسای محترم ادارات باید کار و حضور جوانان را در اولویت کاری خود قرار دهند و اینکه همه نهادهای مسئول باید برای رفع مشکلات جوانان همت نمایند.

 اعم برنامه های اولین جلسه ستاد ساماندهی شهرستان:

کلیه ادارات شهرستان تا ۲۴ ساعت طرح و برنامه هفته جوان را به معاون فرماندار و اداره ورزش و جوانان فکس نمایند

 برگزاری جشن بزرگ هفته جوان با همکاری ستاد  برگزاری هفته جوان همراه تریبون آزاد جوانان

فعال نمودن کمیته های ستاد

تهیه بانک  اطلاعات جوانان شهرستان

 انتخاب مشاور جوان در ادارات شهرستان

 برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با حضور جوانان

تشکیل  تیم جوان  برای دبیرخانه  ستاد با همکاری  ادارات جهت  معرفی افراد  فعال  و توانمند

 برگزاری جلسه ماهانه ستاد جوانان شهرستان رامسر

و……..

تارا هاشمی- روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر

 

1

2

3

4

5

6

7