آخرین خبر از وضعیت پیشکسوت ورزش استان مازندران /بهبودی وضعیت جسمانی استاد بالویی

طبق آخرین خبرهای به دست آمده ، پس از انجام عمل موفقیت آمیز بر روی استاد اسفندیار بالویی یکی از پیشکسوتان برجسته فوتبال کشورمان و استان مازندران ، طبق گفته های پزشکان ، این عمل با موفقیت همراه بوده است و وضعیت جسمانی ایشان مثبت ارزیابی می شود . به گزارش مازند اسپرت ؛گفتنی است […]

002022طبق آخرین خبرهای به دست آمده ، پس از انجام عمل موفقیت آمیز بر روی استاد اسفندیار بالویی یکی از پیشکسوتان برجسته فوتبال کشورمان و استان مازندران ، طبق گفته های پزشکان ، این عمل با موفقیت همراه بوده است و وضعیت جسمانی ایشان مثبت ارزیابی می شود .

به گزارش مازند اسپرت ؛گفتنی است اسفندیار بالویی از پیشکسوتان صاحبنام فوتبال ایران / مدرس فدراسیون جهانی فوتبال است که سالیان سال مسئول امور آموزش هیأت فوتبال مازندران و هیئت فوتبال شهرستان ساری بوده و در سوابق کاری ایشان سرمربیگری شهرداری ساری در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور / سرمربیگری هلال احمر مازندران و قهرمانی با تیم ساری در لیگ ۲ فوتبال باشگاههای کشور به چشم می خورد ؛ اوج موفقیت او پیروزی با تیم شهرداری ساری بر استقلال تهران در مسابقات فوتبال لیگ یک باشگاههای کشور در ساری بوده است که در همان سال شهرداری قهرمان ایران شد.

شایان ذکر است وی مربی تیم پدیده ساری وی از شاگردان استاد اسکینر انگلیسی در کلاس مربیگری مازندران بوده است . استاد بالویی از اساتید خوش نام آموزشگاههای ایران است و سلام ساری آرزوی بهبودی وضعیت جسمانی وی را دارد .