رئیس هیأت شطرنج مازندران خبر داد: انتخاب نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی مازندران

رئیس هیأت شطرنج مازندران گفت: نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی استان برای حضور در رقابت‌های کشور معرفی شدند. به گزارش مازند اسپرت؛محمد علی‌نژاد با اشاره به رقابت ۶۳ شطرنج باز در قهرمانی استان اظهار کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی انتخابی استان در ردهای مختلف سنی در ساری با شناخت نفرات برتر خاتمه پذیرفت. وی با اشاره […]

02233رئیس هیأت شطرنج مازندران گفت: نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی استان برای حضور در رقابت‌های کشور معرفی شدند.

به گزارش مازند اسپرت؛محمد علی‌نژاد با اشاره به رقابت ۶۳ شطرنج باز در قهرمانی استان اظهار کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی انتخابی استان در ردهای مختلف سنی در ساری با شناخت نفرات برتر خاتمه پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه شطرنج‌بازان در این مسابقات در ۹ دور با هم رقابت کردند، افزود: نفرات برتر این مسابقات برای حضور در قهرمانی کشور به اردوی تیم منتخب مازندران دعوت می‌شوند.

رئیس هیأت شطرنج مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: سیدجعفر خمیسی با کسب ۷/۵ امتیاز نفر اول شد و محمد امین مولایی و آرمین خواجوی با هفت امتیاز دوم وسوم شدند و به مسابقات جشنواره کشوری مسابقات شطرنج به عنوان نماینده مازندران حضور می‌یابند.

علی‌نژاد با بیان اینکه مطهره اسدی استاد فیده بانوان نیز در این مسابقات اول شد، گفت: علیرضا صمدی در زیر هشت سال پسران و الینا صمدی در زیر هشت سال دختران نیز قهرمان شدند.

وی همچنین از قهرمانی رهام مجیدی در زیر ۱۰ سال پسران و فاطمه ابراهیمی در زیر ۱۰ سال دختران اشاره کرد و افزود: رحمان بردی کاظمی در رده سنی بالای ۵۰ سال و عبدالرزاق امامیان در رده سنی بالای ۶۵ سال نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.