در مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری قهرمانی استان ؛ چالوس قهرمان شد و ساری نایب قهرمان + نتایج کلی

مسابقه دوچرخه سواری قهرمانی استان در رشته کراس کانتری در رده بزرگسالان در پیست کندوان چابوس که امروز ۱۷ اردیبهشت به میزبانی چالوس انجام گرفت.   به گزارش مازند اسپرت؛مسابقه دوچرخه سواری قهرمانی استان در رشته کراس کانتری در رده بزرگسالان در پیست کندوان چابوس که امروز ۱۷ اردیبهشت به میزبانی چالوس انجام گرفت که […]

0233366مسابقه دوچرخه سواری قهرمانی استان در رشته کراس کانتری در رده بزرگسالان در پیست کندوان چابوس که امروز ۱۷ اردیبهشت به میزبانی چالوس انجام گرفت.

 

به گزارش مازند اسپرت؛مسابقه دوچرخه سواری قهرمانی استان در رشته کراس کانتری در رده بزرگسالان در پیست کندوان چابوس که امروز ۱۷ اردیبهشت به میزبانی چالوس انجام گرفت که نفرات برتر به شرح زیر میباشد:

۱٫سید محمد جبراییل از تیم ساری

۲ سعید ازاد از تیم چالوس

۳٫ کمیل خاکسار از تیم ساری

در بزرگسالان تیم دوچرحه سواری ساری مقام اول و تیم دوچرخه سواری چالوس دوم ، آمل سوم – تنکابن الف چهارم، بهشهر پنجم ، تیم تنکابن ب ششم ، تیم سواد کوه هفتم شدند. 

همچنین مسابقه دوچرخه سواری در رده سنی جوانان در ماده کراس کانتری که به میزبان شهرستان چالوس در پیست کندوان چالوس برگذار گردید نفرات برتر به شرح زیر میباشد:

۱مجید سلطانی ازتیم چالوس نفر اول

۲حمیدرضا اسلامی از تیم چالوس نفردوم

۳سبحان رضایی از تیم امل نفر سوم

نتایج تیمی جوانان به شرح ذیل میباشد :

۱تیم دوچرخه سواری چالوس اول
۲تیم دوچرخه سواری امل دوم
۳تیم دوچرخه سواری سوادکوه سوم

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان درماده کراس کانتری در رده سنی نوجوانان به شرح ذیل میباشد :
۱محمد نجات اللهی ازتیم ساری اول
۲حامدمحمدی ازتیم تنکابن الف دوم
۳محمدجوادرضایی ازتیم چالوس سوم

ودرنتیجه تیمی تیم دوچرخه سواری چالوس با۱۹۹امتیاز اول
تیم ساری با۱۰۰امتیاز دوم
وتیم تنکابن الف با۸۵امتیاز سوم
لازم به توضیح است که مسابقه دوچرخه سواری کوهستان در رده جوانان و نوجوانان باهم برگزارشد وبزرگسالان هم جدابرگزارشد .این مسابقات درپیست دوچرخه سواری کندوان چالوس و درمنطقه بسیارزیبایی برگزارگردید .