بررسی شرایط حساس ۴ نماینده مازندران در لیگ سه فوتبال کشور/صعودی که دیگر رنگ آرزو به خود گرفته!

هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور روز جمعه آغاز خواهد شد . به گزارش مازند اسپرت؛ هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور روز جمعه آغاز خواهد شد که در این روز ۳ نماینده استان مازندران در برابر حریفانشان صف آرایی خواهند کرد که در ادامه برنامه بازی و گزارشی […]

00lig3هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور روز جمعه آغاز خواهد شد .

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور روز جمعه آغاز خواهد شد که در این روز ۳ نماینده استان مازندران در برابر حریفانشان صف آرایی خواهند کرد که در ادامه برنامه بازی و گزارشی از وضعیت نمایندگان مازندران را مشاهده خواهید کرد.

شهید کریمی جویبار /امکان صعود به شرط حمایت مسئولین جویباری !

شهید کریمی جویبار با آن شروع طوفانی اش همه را به صعودی راحت در این فصل امیدوار کرده بود .چند برد پرگل و شیرین و صعود به صدر جدول خیال مازندرانی ها و حتی جویباری ها را در این فصل از رقابت ها راحته راحت کرده بود تا شاید بعد از مدت ها یک تیم از مازندران از این مرحله عبور کند .

اما خیلی زود شهید کریمی به مانند سال های گذشته وارد افت بدی شد و بعد از چند بازی نا امید کننده صدر جدول را از دست داد . این تیم جویباری با هدایت ” ابراهیم مرادی ” سرمربی جوان و آینده دارش هر ساله جز تیم های بالای جدول لیگ دسته سوم فوتبال کشور است و به دلایل مختلفی از صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور باز می ماند.

مرادی که هر ساله جسارت بالایی را از خود به خرج میدهد و با بازیکنان جوانش پا به میدان میگدارد، این فصل نیز تیمی خوب را روانه این مسابقات کرد و همچنان به صعود از این گروه امیدوار است . این تیم روز جمعه در خانه میزبان تیم شهرداری رودسر خواهد بود . مرادی سرمربی تیم شهید کریمی جویبار خواستار حمایت مسئولین از تیم جوانش شد . این مربی جوان و آینده دار که تیمش موقعیت خوبی برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد از مردم و مسئولین جویباری تقاضای حمایت همه جانبه دارد .

جویباری ها برای اینکه سال آینده دو تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور داشته باشند ، باید در چند بازی باقی مانده تیم جوان شهرشان را حمایت کنند تا آخر فصل جشن صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در جویبار و با حضور هواداران پرشور و متعصب جویباری برگزار کنند.

تیم شهید کریمی جویبار تا به اینجای کار با ۲۰ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و فقط با کمی حمایت مسئولین جویباری خیلی راحت به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود خواهد کرد ! قابل توجه مسئولین سیاسی ورزشی جویبار !!

شهدای ساری /جوانان بی ادعا به دنبال اثبات و جایگاهی بهتر

شاید از تیم جوان شهدای ساری کمتر کسی انتظار درخشش در این فصل را داشت . این تیم این فصل هم با رونمایی از فوتبالیست های جوان ، نشان داد که به دنبال بازیکن سازی است .سید ذوالفقار شریفی سرمربی بازیکن ساز مازندرانی هر ساله بازیکنان زیادی را به لیگ های بالاتر تحویل میدهد که اینکار این مربی سبب شد تا مازندرنی ها و مخصوصا ساروی ها ، تیم این مربی را کارخانه بازیکن سازی معرفی کنند .

شهدای ساری که این فصل هم تغییرات زیادی را در ترکیب خود داشت خیلی دیر به هماهنگی رسید و کم تجربگی بازیکنان سبب شد تا این تیم نتواند ابتدای فصل امتیازات خوبی جمع کند . اما حالا چند هفته ای است که شاگردان شریفی به مرز آمادگی و هماهنگی لازم رسیدند و خودشان را انتهای جدول جدا کردند .

سید ذوالفقار شریفی سرمربی این تیم نیز از جوان بودن تیمش گفت و به آینده این تیم امیدوار است .این مربی جوان اظهار امیدواری کرد که در آینده نچندان دور بازیکنانش حرف های زیادی در لیگ های مختلف کشور برای گفتن خواهند داشت .شریفی نیز از مسئولین ورزشی شهر ساری خواستار حمایت از تیمش شد و از آنها خواست تا تیمش را در این چند بازی باقی مانده تنها نگذارند .

این تیم با کسب امتیازات لازم در چند هفته باقی مانده میتواند خودش را به جمع مدعیان صعود نزدیک کند .

شهدای ساری این هفته در روز جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ و در استادیوم شهید متقی شهر ساری میزبان تیم فوتبال شهرداری فومن خواهد بود .

تیم جوان شهر ساری تا به اینجای کار با ۱۱ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و برای حضور در بالای جدول نیازمند حمایت هواداران است .

 عمران شهرداری ساری / ستاره های خاموش به دنبال بقا در لیگ !

 تیمی که در مرحله اول رقابت ها با شایستگی تمام به این مرحله صعود کرده بود ، خیلی زود خودش را در باد صعود گم کرد .عمرانی که ستاره های زیادی را در مرحله دوم این رقابت ها جذب کرده بود نتوانست در این مرحله موفق ظاهر شود و اسیر حاشیه های خود ساخته شد تا تیمی که ساروی ها به آن امیدوار شده بودند خیلی زود نا امیدشان کند .

عمران با هدایت عزیز تقی زاده روز های سختی را دنبال میکند . آنها در قعر جدول برای نیفتادن دست و پا میزنند و شدیدا در این چند بازی باقی مانده به جمع آوری امتیازات نیازمندند. عمران ۱۱ امتیازه از انتها در رتبه دوم جدول قرار دارد و برای اینکه از مرز سقوط نجات پیدا کند باید امتیازات خوبی در این هفته ها کسب کند .

این تیم این هفته در تالش دیداری سختی رابا چوکای تالش برگزار خواهند کرد .

شهدای بابلسر / پرفراز و نشیب ها به دنبال فرار از مرز سقوط !

با ترکیبی از بازیکنان و جوان و باتجربه پا به این رقابت ها گذاشتند .در برخی از هفته ها انقدر خوب ظاهر میشوند که میتوان به این تیم امیدوار شد ، اما خیلی زود روند خوب خودشان را با یکی دو شکست خراب میکنند .

بابلسری ها این فصل تیمی خوب را روانه مسابقات کردند اما هیچوقت نتوانستند روندی صعودی داشته باشند . این تیم در چند هفته باقی مانده دیدارهای حساسی را خواهند داشت و شدیدا به کسب امتیاز در این هفته نیازمندند.

شهدای بابلسر در این هفته استراحت خواهد داشت و به میدان نخواهد رفت .

این تیم با هدایت عمران آقا بزرگی با سه برد دو تساوی و شش باخت در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و با کسب حداقل امتیاز از بازی های باقی مانده میتواند به بقا در لیگ امیدوار باشد .

به گزارش مازند اسپرت؛مازندرانی ها هر ساله در مرحله اول رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور موفق ظاهر میشوند اما در مرحله دوم عملکرد چندان جالبی ندارند . صعود خونه به خونه بابل از مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور ، آخرین باری بود که تیمی از  مازندران از مرحله دوم رقابت ها راهی لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد .

امیدواریم با حمایت جانبه مسئولین شهری و استانی حداقل یک تیم از ۴ نماینده استان این فصل راهی لیگ دسته دوم فوتبال شوند و باقی تیم ها سهمیه خود را در این مرحله حفظ کنند .

هفته سیزدهم : جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵

آرش ری – استقلال نوین بجنورد – ساعت ۱۶:۳۰ – ورزشگاه هویزه تهران
چوکای تالش – عمران شهرداری ساری – ساعت ۱۶:۳۰ – ورزشگاه پوریای ولی تالش
شهید کریمی جویبار –  شهرداری رودسر –  ساعت ۱۶:۳۰ – ورزشگاه شهید کریمی جویبار
شهدای ساری – شهرداری فومن – ساعت ۱۶:۳۰ – ورزشگاه شهید متقی ساری
صفاهان اصفهان – امید حسن آباد – ساعت۱۶:۴۵ – ورزشگاه تختی اصفهان
استقلال جنوب تهران – شهرداری همدان – ساعت ۱۶:۴۵ – ورزشگاه اتکا تهران
فجر میثاق کرج – کاوه شهردار ورامین – ساعت ۱۶:۴۵ – ورزشگاه انقلاب کرج

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵
ایرانداد تهران – افرادرب تبریز- ساعت ۱۶:۴۵ – ورزشگاه هویزه تهران
خلیج فارس خونسرخ – ملی حفاری اهواز – ساعت ۱۷ – ورزشگاه تختی بندرعباس
شاهین ماهشهر – شهرداری فیروزآباد – ساعت ۱۷ – ورزشگاه شهدا ماهشهر
پریز درود – فرید کرج – ساعت ۱۷ – ورزشگاه تختی درود
برق شیراز – پرسپولیس برازجان – ساعت ۱۷ – ورزشگاه دستغیب شیراز
نفتون مسجد سلیمان  – قشقایی شیراز – ساعت ۱۷ – ورزشگاه اختصاصی نفتون مسجد سلیمان

لیگ دسته سه فوتبال ایران فصل ۹۴ – ۹۵
ؤدیف تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ چوکای تالش ۱۰ ۸ ۲ ۰ ۱۷ ۶ ۱۱ ۲۶
۲ شهرداری فومن ۱۱ ۷ ۲ ۲ ۱۶ ۵ ۱۱ ۲۳
۳ شهید کریمی جویبار ۱۱ ۶ ۲ ۳ ۱۵ ۸ ۷ ۲۰
۴ استقلال نوین بجنورد ۱۱ ۵ ۰ ۶ ۱۴ ۱۷ ۱۵
۵ شهرداری رودسر ۱۱ ۴ ۱ ۶ ۷ ۱۲ ۱۳
۶ شهدای ساری ۱۰ ۳ ۲ ۵ ۱۰ ۱۳ ۱۱
۷ شهدای بابلسر ۱۱ ۳ ۲ ۶ ۱۳ ۱۸ ۱۱
۸ عمران شهرداری ساری ۱۱ ۳ ۲ ۶ ۶ ۱۲ ۱۱
۹ آرش ری ۱۰ ۲ ۱ ۷ ۱۳ ۲۰ ۷