خونه به خونه در خانه شانس صعود را با تساوی عوض کرد / نساجی بی انگیزه در کویر یک امتیاز گرفت

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته ۳۶ لیگ دسته یک کشور امروز در شهر های مختلف کشور پیگیری شد که نمایندگان استان مازندران سهمشان از این بازی ها فقط دو تساوی بود . خونه به خونه ۲  – 2 مس کرمان حساس ترین بازی هفته جدال بابل و کرمان برای صعود بود بازی که در […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته ۳۶ لیگ دسته یک کشور امروز در شهر های مختلف کشور پیگیری شد که نمایندگان استان مازندران سهمشان از این بازی ها فقط دو تساوی بود .

خونه به خونه ۲  – 2 مس کرمان

حساس ترین بازی هفته جدال بابل و کرمان برای صعود بود بازی که در ورزشگاه هفت تیر و مقابل چشمان هزاران بابلی برگذار می شد از همه مهمتر حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت تیم مس بود حساسیت خاصی را به این بازی می بخشید .

خونه به خونه ای ها که موفق نشده بودند بعد از رفتن میثاقیان به پیروزی دست پیدا کنند آمده بودند تا انتقام این ناکامی های اخیر را از میثاقیان بگیرند و با ارائه یک بازی سراسر حجومی این ماجرا را کاملا به رخ کشیدند .

۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه  اول دو تیم موقعیت های بسیار خطرناکی را روی دروازه هم ایجاد کردند اما موفق با باز کردن دروازه ها نبودند . ۱۵ دقیقه انتهایی نیمه اول هم با حملات پیاپی دو تیم همراه بود اما این تیم خونه به خونه بود که در این بازی حساس موفق شد تا با ارسال زیبای منصوری و ضربه سر تماشایی روح الله باقری در دقیقه ۴۲ با پیروزی به رختکن برود .

با آغاز نیمه دوم حملات مس زهر دار تر شده بود و خونه به خونه نیز با وجود گل زنی چندان تمایلی به بازی دفاعی نشان نمیداد که این نوید یک بازی زیباتر در نیمه دوم بود . در ادامه نیمه دوم تیم مس روی ارسال امرایی و ضربه بازیکن مازندرانی خود علی یونسیموفق شد گل تساوی را وارد دروازه تیم خونه به خونه کند و کار را برای صعود و پیروزی بابلی ها سخت تر .

تیم خونه به خونه با دریافت این گل کاملا سبک حجومی به خود گرفت و رو به حملات انفجاری آورد که گاها در ضد حملات مس غافلگیر میشد اما دفاع مستحکم خونه به خونه اجازه حرکت به مهاجمان حریف را نمیداد . خونه به خونه بعد از دریفات گل البته دو موقعیت گل عالی نیز فراهم کرد اما درخشش دروازه بان مس ( کوروش ملکی ) باعث شد تا دست بابلی ها از گل کوتاه بماند . در ادامه کار روح الله باقری پشت مدافعان مس صاحب توپ شد و وارد محوطه جریمه حریف شد اما با خطای دروازه بان حریف متوقف شد و این پنالتی بود که به درستی برای خونه به خونه گرفته شده بود، در میان هم همه هواداران ، نظیف کار پشت توپ ایستاد و با ضربه ای زیبا توپ را وارد دروازه مس کرد تا بابلی ها ۲- ۱ پیش بیافتند .

تیم مس بعد از این گل حملات خوبی روی دروازه خونه به خونه ایجاد کرد در مقابل هم بابلی ها ضد حملات خوبی را ایجاد میکردند و بازی رو به جلوی خونه به خونه باعث شد تا روی تزلزل مدافعانش مس گل دوم را نیز وارد دروازه خونه به خونه کند . زننده این گل بازکن با سابقه تیم مس ، فرزاد حسن خانی بود که روی جایگری درست موفق شد دروازه خونه به خونه را باز کند و کار را برای مس به تساوی بکشد تساوی که امیدهای خونه به خونه را پر پر کرد و شانس صعود این تیم را با توجه به پیروزی ۵ – ۰ نفت آبادان مقابل اردبیلی ها بسیار پایین آورد .

گل گهر سیرجان ۱ – ۱ نساجی

تیم نساجی که شانس صعود را از دست داده صرفا برای کسب رتبه های بهتر پا به این میدان گذاشت . شاگردان کوروش موسوی خیلی زود و در دقیقه ۵ بازی توسط حسین امامیان موفق شدند دروازه حریف را باز کنند . اما ظاهرا فشار های بی امان تیم گلگهر در دقیقه ۷۷ در نقطه پنالتی به ثمر نشسته و موفق شدند کار را به تساوی بکشانند  تا هردو نماینده استان در لیگ دسته یک کشور با تساوی به کار خود خاتمه دهند .

 

این پست در حال تکمیل کردن  ….