نایب رئیس هیأت فوتبال استان مازندران خبر داد: لیگ فوتبال مازندران نیمه‌دوم تیرماه آغاز می‌شود

نایب رئیس هیأت فوتبال مازندران از آغاز لیگ فوتبال این استان پس از ماه مبارک رمضان در نیمه‌دوم تیرماه خبر داد. به گزارش مازند اسپرت، محمدهادی خلردی عصر امروز در مراسم قرعه‌کشی لیگ فوتبال استان اظهار کرد: لیگ فوتبال باشگاه‌های مازندران در رده‌های مختلف پس از ماه مبارک رمضان نیمه‌دوم تیرماه آغاز می‌شود. وی با […]

5252522نایب رئیس هیأت فوتبال مازندران از آغاز لیگ فوتبال این استان پس از ماه مبارک رمضان در نیمه‌دوم تیرماه خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت، محمدهادی خلردی عصر امروز در مراسم قرعه‌کشی لیگ فوتبال استان اظهار کرد: لیگ فوتبال باشگاه‌های مازندران در رده‌های مختلف پس از ماه مبارک رمضان نیمه‌دوم تیرماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم قرعه‌کشی لیگ فوتبال استان در رده‌های مختلف لیگ با حضور نماینده باشگاه‌ها در استادیوم شهدای ساری برگزار شد، افزود: هدف از حضور نماینده باشگاه‌ها قبل از آغاز لیگ هم‌اندیشی، مهیا کردن شرایط میزبانی برای تیم‌ها و توجیه در مسابقات است.

رئیس سازمان لیگ فوتبال استان مازندران در ادامه از مهیا بودن شرایط میزبانی در لیگ فوتبال خبر داد و گفت: در تمامی رده‌های لیگ تیم میزبان موظف است، امنیت بازی از قبیل آمبولانس، نیروی انتظامی، زمین فنس‌کشی مناسب، رختکن، سرویس بهداشتی را برای تیم مهمان آماده کند.

خلردی از حضور داوران جوان و باتجربه برای قضاوت در لیگ فوتبال خبر داد و گفت: در صورت مهیا نبودن شرایط بازی از سوی ناظر و سرپرست مسابقات نتیجه بازی سه بر صفر به نفع تیم مهمان اعلام خواهد شد.

نایب رئیس هیأت فوتبال استان مازندران با اشاره به اینکه مازندران معدن استعداد فوتبال کشور است، اظهار کرد: بازیکنانی در لیگ فوتبال استان حضور دارند که توان بازی در لیگ فوتبال کشور را دارند.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود با همکاری کمیته مسابقات و همکاری تیم‌ها، لیگ فوتبال استان هر سال نسبت به سال گذشته منظم‌تر و با سطح بالاتری برگزار شود، خاطرنشان کرد: هدف ما شناسایی بازیکنان و توسعه فوتبال مازندران در سطح کشور بوده که در حال حاضر بیشتر تیم‌های شرکت کننده لیگ از روستاهای مازندران هستند که با امکانات اندک با قدرت قهرمان لیگ هم می‌شوند.

خلردی در پایان با اشاره به نقش موثر مدیریت و مسئولان تیم‌ها با سازمان لیگ فوتبال استان در برگزاری مسابقات افزود: همکاری همه جانبه تیم‌های شرکت‌کننده می‌تواند سازمان لیگ هیأت فوتبال استان را در بهتر برگزار کردن مسابقات کمک کند.