امیدهای پرپر شده مازنی ها در هفته سی و پنجم لیگ یک/تساوی بدتر از باخت برای خونه به خونه و نساجی + جدول

هفته سی و پنجم لیگ دسته یک با تساوی نمایندگان استان مازندران به پایان رسید.   به گزارش مازند اسپرت؛هفته سی و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان مازندران برابر حریفانشان متوقف شدند تا از کورس صعود به لیگ برتر تا حدودی […]

footballهفته سی و پنجم لیگ دسته یک با تساوی نمایندگان استان مازندران به پایان رسید.

 

به گزارش مازند اسپرت؛هفته سی و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان مازندران برابر حریفانشان متوقف شدند تا از کورس صعود به لیگ برتر تا حدودی باز بمانند.

تیم نساجی مازندران در استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر در حضور هواداران پرشور و سیاهپوشش میزبان تیم مس رفسنجان بود.

در این دیدار دو تیم به‌علت درگذشت مهرداد اولادی بازیکن فقید قائم‌شهری با یک دقیقه سکوت آغاز کردند و همچنین قبل از آغاز این دیدار طی مراسمی از سوی هیات فوتبال شهرستان قائمشهر دسته گلی به رسم یادبود مهرداد اولادی در کنار زمین قرار گرفت و بازیکنان شاخ گلی را در کنار تصویر مرحوم اولادی قرار دادند.

از نکات قابل توجه این دیدار که بیشتر دوربین‌های خبرنگاران را به خود جلب می کرد، پوشیدن لباس‎های مشکی توسط هواداران و در دست داشتن برگه‌های کاغذی شماره ۳۳ مهرداد اولادی بود.

نساجی بازی را خوب شروع نکرد و حریف برتر از نساجی بود .در این نیمه دو تیم پس از حملات زیاد به‌سوی دروازه‌ها نتوانستند موقعیت خطرناکی را خلق کنند تا اینکه در دقیقه ۳۰ بازی این تیم مس بود که از یک موقعیت استفاده کرده و توانست توسط  احسان پورهادی به گل دست یابد.

با تغییراتی که انجام شد نساجی در نیمه دوم کمی بهتر از نیمه اول ظاهر شد تا شاگردان سیدکوروش موسوی بتوانند امتیاز ازدست‌رفته را جبران کنند. تغییرات بیش از اندازه در ترکیب کوروش موسوی نسبت به بازی های قبل سبب شد تا بی نظمی عجیبی را در تیم امروز نساجی شاهد باشیم . اما سید کوروش موسوی خیلی دیر متوجه ضعف تیمش شد تا اینکه با حضور امین شجاعیان به درون زمین تا حدودی ضعف میانه میدان نساجی برطرف شد و نساجی مالک توپ و میدان شد .

حملات نساجی مازندران بالاخره در دقیقه ۸۵ بازی به نتیجه نشست تا این تیم با گل امین شجائیان بازیکن تازه به زمین آمده بازی را به تساوی بکشاند تا این دیدار با تساوی به اتمام برسد  تا نساجی امسال هم از صعود به لیگ برتر باز بماند .

از نکات جالب توجه در این دیدار تشویق هواداران نساجی بود که یکصدا مرحوم مهرداد اولادی را در دقیقه ۳۳ و سایر دقایق بازی تشویق میکردند و یاد و خاطره اش را در استادیوم شهید وطنی زنده نگه میداشتند .

 تیم نساجی مازندران با کسب این تساوی ۴۹ امتیازی شد و در همان رده هشتم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول قرار گرفت.

همچنین دیگر نماینده استان مازندران تیم فوتبال خونه به خونه در یک بازی جنجالی که دو اخراجی در پی داشت مقابل پاس همدان متوقف شد .

اولین گل این مسابقه خیلی زود توسط تورج جعفری (۵) به ثمر رسید اما اخراج بازیکن پاس در دقایق بعدی جنجال بزرگی در زمین ایجاد کرد و نزدیک به ۱۰ دقیقه بازی را متوقف کرد . در این دقایق پاسی ها قصد خروج از زمین را داشتند اما در نهایت به بازی برگشتند.

بعد از شروع بازی خونه به خونه توسط روح الله باقری روی یک ضربه کاشته به گل رسید که این مسئله هم اعتراض پاسی ها را درپی داشت . بازی با این نتیجه در نیمه اول به اتمام  رسید تا در نیمه دوم دنبال شود اما غلامرضا جباری داور بازی یک بازیکن خونه به خونه را هم اخراج کرد تا با وجود حملات تیم حمید درخشان دو تیم با همین نتیجه بازی را تمام کنند.

خونه به خونه با این تساوی ۵۵ امتیازی شد و با امتیاز برابر با نفت در رده پنجم ایستاد . البته آنها از شکست مس خوشحالند اگرچه حالا باید نفت را هم به عنوان یک مدعی جدی کنار خود ببینند .

 

نتایج هفته سی و پنجم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان صفر  – پیکان تهران صفر

شهر باران صفر – فولاد یزد صفر

پاس همدان یک – خونه به خونه بابل یک

پارسه تهران صفر- ماشین سازی تبریز صفر

شهرداری اردبیل ۳- آلومینیوم اراک یک

نساجی مازندران یک – مس رفسنجان یک

فجر سپاسی شیراز ۵ – خیبر خرم آباد ۲

مس کرمان صفر – صنعت نفت آبادان یک

ایرانجوان بوشهر یک – آلومینیوم هرمزگان صفر

نفت مسجد سلیمان یک – گل گهر سیرجان یک

 

جدول دسته یک (۹۴-۹۵) – لیگ آزادگان

دسته یک لیگ آزادگان  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ پیکان ۳۵ ۱۶ ۱۵ ۴ ۴۶ ۲۷ ۱۹ ۶۳
۲ ماشین‌سازی‌تبریز ۳۵ ۱۵ ۱۴ ۶ ۵۰ ۳۴ ۱۶ ۵۹
۳ فجر سپاسی ۳۵ ۱۵ ۱۲ ۸ ۳۷ ۲۵ ۱۲ ۵۷
۴ نفت آبادان ۳۵ ۱۴ ۱۳ ۸ ۴۴ ۳۷ ۷ ۵۵
۵ خونه به خونه ۳۵ ۱۴ ۱۳ ۸ ۳۳ ۲۸ ۵ ۵۵
۶ مس رفسنجان ۳۵ ۱۳ ۱۵ ۷ ۴۱ ۳۲ ۹ ۵۴
۷ مس کرمان ۳۵ ۱۴ ۱۲ ۹ ۳۳ ۲۶ ۷ ۵۴
۸ نساجی مازندران ۳۵ ۱۳ ۱۰ ۱۲ ۳۶ ۳۶ ۰ ۴۹
۹ نفت‌ م.سلیمان ۳۵ ۱۰ ۱۷ ۸ ۳۷ ۳۴ ۳ ۴۷
۱۰ ایران جوان بوشهر ۳۵ ۱۱ ۱۲ ۱۲ ۳۹ ۴۸ ۴۵
۱۱ آلومینیوم اراک ۳۵ ۸ ۲۰ ۷ ۴۰ ۳۵ ۵ ۴۴
۱۲ خیبر خرم‌آباد ۳۵ ۱۰ ۱۳ ۱۲ ۳۸ ۴۲ ۴۳
۱۳ گل گهرسیرجان ۳۵ ۸ ۱۸ ۹ ۳۱ ۳۲ ۴۲
۱۴ پارسه تهران ۳۵ ۸ ۱۵ ۱۲ ۴۲ ۴۵ ۳۹
۱۵ شهرداری اردبیل ۳۵ ۹ ۱۱ ۱۵ ۳۹ ۴۰ ۳۸
۱۶ گیتی پسند ۳۵ ۸ ۱۴ ۱۳ ۲۶ ۳۷ -۱۱ ۳۸
۱۷ پاس ۳۵ ۸ ۱۲ ۱۵ ۳۰ ۳۸ ۳۶
۱۸ فولاد یزد ۳۵ ۷ ۱۴ ۱۴ ۲۸ ۳۸ -۱۰ ۳۵
۱۹ داماش گیلان ۳۵ ۸ ۱۱ ۱۶ ۲۵ ۳۸ -۱۳ ۳۵
۲۰ آلومینیوم هرمزگان ۳۵ ۴ ۱۳ ۱۸ ۲۶ ۴۹ -۲۳ ۲۵