بعد از کمپین سلفی ممنوع ؛ اینبار قائمشهری ها برای نماز شب اول قبر مهرداد اولادی دست به کار شدند

اختصاصی مازند اسپرت: بعد از فوت مرحوم مهرداد اولادی ؛ جوانان قائمشهری با فرهنگسازی درست قبل از اجرای مراسمات از به وجود آمدن هرگونه هرج و مرج جلوگیری کردند . به گزارش مازند اسپرت ؛  بعد از مشکلاتی که برای مراسمات ختم مرحوم هادی نوروزی پیش آمد ،‌اینبار قائمشهری ها با عبرت گیری از آن مراسم […]

اختصاصی مازند اسپرت: بعد از فوت مرحوم مهرداد اولادی ؛ جوانان قائمشهری با فرهنگسازی درست قبل از اجرای مراسمات از به وجود آمدن هرگونه هرج و مرج جلوگیری کردند .

به گزارش مازند اسپرت ؛  بعد از مشکلاتی که برای مراسمات ختم مرحوم هادی نوروزی پیش آمد ،‌اینبار قائمشهری ها با عبرت گیری از آن مراسم ها ؛ با برنامه ریزی درست پیش رفتند و برای جلوگیری از هرج و مرج های کوچک مانند سلفی گرفتن با افراد مشهور کمپین های تبلیغاتی برای عدم انجام این حرکت تشکیل دادند که بازتاب گسترده ای نیز در سطح کشور داشت و تحسین همگان را در بر داشت .

اما امروز باز هم شاهد تشکیل کمپینی در قائمشهر بودیم با این تفاوت که اینبار نه برای جلوگیری از هرج و مرج ، بلکه برای شادی روح مهرداد اولادی عزیز این کمپین تشکیل شده بود. این کمپین که به سرعت درحال انتشار است به خواندن نماز شب اول قبر برای مرحوم اولادی اشاره دارد که تصویر آن را که با کمک گروه طراحی مازند اسپرت تهیه شده می بینید :

 طرح اختصاصی مازند اسپرت

طراح : امیر طهماسبی

025555

همه ی ایران برای مهرداد به نماز می ایستد