گزارش تصویری استقبال باشکوه بابلی ها از برادران عالمیان ورزشکاران المپیکی ریو ۲۰۱۶ در بابل

پس از کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ توسط نوشاد و نیما عالمیان امروز این دو برادر مورد استقبال مسئولین استانی و شهرستانی در بابل قرار گرفتند به گزارش مازند اسپرت؛ نوشاد و نیما عالمیان که موفق به کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ برای کشورمان در رشته تنیس روی میز شدند امروز چهارشنبه یکم اردیبهشت در […]

63636پس از کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ توسط نوشاد و نیما عالمیان امروز این دو برادر مورد استقبال مسئولین استانی و شهرستانی در بابل قرار گرفتند

به گزارش مازند اسپرت؛ نوشاد و نیما عالمیان که موفق به کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ برای کشورمان در رشته تنیس روی میز شدند امروز چهارشنبه یکم اردیبهشت در حضور پرشور مسئولین استانی و شهرستانی در بابل مورد استقبال و تجلیل قرار گرفتند.

نوشاد و نیما عالمیان در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مردم و مسئولین در مراسم استقبال بیان داشتند: فکر چنین مراسمی استقبال باشکوهی را نداشتیم و با دیدن جمعیت پرشور شوکه شدیم.

این دو بردار المپیکی در ادامه اذعان داشتند: دعای خیر شما موجب شد تا در مسابقات کسب سهمیه موفق شویم و امیدواریم در رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶ با درخشش خود، محبت شما عزیزان را جبران نماییم.

شایان ذکر است، مراسم استقبال برادران عالمیان در سالن ورزشی آزادی شهرستان بابل با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون توسعه امور ورزش و جوانان استان، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان بابل و آحاد مردم برگزار گردید.

گفتنی است، نوشاد و نیما عالمیان به عنوان دو برادر در ترکیب تیم ملی تنیس روی میز ایران در آوردگاه مهم المپیک ریو ۲۰۱۶ حضور خواهند داشت.

 

1

2

3

4

5

6

8

9

10

11

12

13

14

15

16