سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران از تغییر تاکتیک تیمش در دیدار با پیکان خبر داد

اختصاصی مازند اسپرت : در بخش دوم گفتگو با حمید درخشان ، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال خونه به خونه مازندران به گفتگو پرداختیم . این مربی در این گفتگو از تغییر تاکتیک تیمش در دیدار پیش رو خبر داد :   مازند اسپرت :آقای درخشان ۳ بازی ۲ امتیاز چگونه توجیح می کنید؟این […]

011225558888اختصاصی مازند اسپرت : در بخش دوم گفتگو با حمید درخشان ، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال خونه به خونه مازندران به گفتگو پرداختیم . این مربی در این گفتگو از تغییر تاکتیک تیمش در دیدار پیش رو خبر داد :

 

مازند اسپرت :آقای درخشان ۳ بازی ۲ امتیاز چگونه توجیح می کنید؟
این دست من نبود، دست بازیکن بود که از لحظات و موقعیت هایی که بدست می آورد استفاده کند.
اگر قرار باشد بازیکن پنالتی خراب کند، مربی نقشی ندارد و بازیکن تعیین کننده است که پشت توپ قرار می گیرد و انشاالله از این به بعد این فرصت ها را از دست ندهند و قدرش را بدانند تا بتوانند ۳ امتیاز بازی را کسب کنند.

مازند اسپرت : آیا بازی با پیکان تدابیر جدیدی دارید یا همان ترکیب و روال گذشته؟
بازی با پیکان بازی سختی است و قطعا تدابیر جدیدی داریم و یک تغییراتی داریم که انشالله این تغییرات جواب خواهد داد.

مازند اسپرت : چرا پس از اکبر میثاقیان در سه بازی تقریبا از یک ترکیب استفاده کردید و همان ترکیبی که مربی قبلی بکار می گرفت؟
تیمی که خوب بازی می کند معمولا ترکیب آن را دست نمی زنند اگر آن ترکیب به نتیجه می رسید مسلما دست به تغییر نمی زدیم ولی حالا که این اتفاق نیافتاد حتما باید یک سری تغییرات ایجاد شود.

مازند اسپرت : نتیجه بازی با پیکان را چگونه پیش بینی می کنید که تماشاگران بابلی و مازندرانی عزیز متتظر برد در این دیدار هستند؟
امیدوارم که خوب بازی کنیم و ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

مازند اسپرت : ایا قول برد می دهید؟
هیچ مربی نمی تواند قول برد بدهد ولی تلاش می کنیم تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.