چهار تکواندو کار مازندرانی مسافر رقابت های آسیایی ۲۰۱۶ مانیل فیلیپین شدند

بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيا، چهارمين دوره مسابقات پومسه قهرماني آسيا و دومين دوره مسابقات قهرماني پاراتكواندوي آسيا از روز دوشنبه هفته آينده (۳۰ فروردين‌ماه) به ميزباني شهر «مانيلا» فيليپين آغاز مي‌شود. به گزارش مازند اسپرت؛تکواندو کشورمان روز شلوغی در نخستین روز از این پیکار را خواهد داشت تیم های پومسه، پاراتکواندو و […]

3بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيا، چهارمين دوره مسابقات پومسه قهرماني آسيا و دومين دوره مسابقات قهرماني پاراتكواندوي آسيا از روز دوشنبه هفته آينده (۳۰ فروردين‌ماه) به ميزباني شهر «مانيلا» فيليپين آغاز مي‌شود.

به گزارش مازند اسپرت؛تکواندو کشورمان روز شلوغی در نخستین روز از این پیکار را خواهد داشت تیم های پومسه، پاراتکواندو و ۳ هوگوپوش بخش کیوروگی به شیاپ جانگ میروند.
هدایت آریانفر (دارنده مدال نقره آسیایی در ازبکستان) و سید مصطفی سیدی (نخستین تجربه حضور در میدان آسیایی ) ملی پوشان در تیم اعزامی پومسه و احمد نریمانی (وزن ۷۵+ كيلوگرم  – K42و دارنده مدال برنز آسیایی ۲۰۱۵ ) در بخش پاراتکواندو بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات در روز اول اين دوره از بازيها (۳۰ فروردين ماه) به مصاف حریفانشان می روند.
هدایت تیم ملی پاراتکواندو به عهده حسین مدانلو به عنوان سرمربی می باشد، مدانلو جویباریست و سبقه طولانی مدت در پاراتکواندو کشور دارد و به عنوان پایه تیم از نخستین روزهای استارت پارتکواندو کشور هدایت تیم را به عهده داشته و سال گذشته با ۶ نماینده عنوان قهرمانی آسیایی را در کارنامه پاتکواندو کشور به ثبت رساند.
در ادامه روز هیجانی ملی پوشان کشورمان ۳ تکواندکار در بخش كيوروگي (مبارزه) وزنهای  73- و ۷۳+ كيلوگرم زنان و ۸۷- و ۸۷+ كيلوگرم مردان برروي شياپ‌چانگ مي روند كه شكرانه ايزدي (وزن هفتم)، مليكا ميرحسني (وزن هشتم) و پوريان عرفانيان (وزن هفتم) از ايران مبارزات خود را پيگيري خواهند كرد.
اما ابوالفضل یعقوبی، جوان پرانگیزه جویباری از توابع مازندران که مدال برنز جهانی و ۷ مدال آسیایی و جهانی و بین المللی را در کارنامه  خود دارد و روز دوم (سه شنبه – 31 فروردين‌ماه)، به مصاف حریفانش می رود. یعقوبی در صورت کسب مدال، نخستین مدال آسیایی بزرگسالان را به رزومه ورزشی اش اضافه می کند.
مسابقات قهرماني آسيا G4 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب ۴۰، ۲۴ و ۱۴٫۴ امتياز در رنكينگ جهاني و المپيكي تعلق خواهد گرفت .