با حضور رئیس فدراسیون بدمینتون؛اولین آیین تجلیل از برترین های بدمینتون مازندران برگزار شد

اختصاصی مازند اسپرت : اولین آیین تجلیل از برترین های بدمینتون مازندران برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت؛ عصر امروز ( پنجشنبه ۲۶فروردین )برترین‌های بدمینتون مازندران در سال گذشته با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین ورزش استان تجلیل شدند.مراسم تجلیل از برترین‌های بدمینتون استان با حضور محمدرضا پویا رئیس فدراسیون بدمینتون ،عباسی معاون توسعه […]

badddاختصاصی مازند اسپرت : اولین آیین تجلیل از برترین های بدمینتون مازندران برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ عصر امروز ( پنجشنبه ۲۶فروردین )برترین‌های بدمینتون مازندران در سال گذشته با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین ورزش استان تجلیل شدند.مراسم تجلیل از برترین‌های بدمینتون استان با حضور محمدرضا پویا رئیس فدراسیون بدمینتون ،عباسی معاون توسعه و ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان استان ، حسین دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری ،سعید نجاریان عضو شورای اسلامی شهر ساری و عضو هیات مدیره بدمنیتون استان ، عیسی بابایی مدیر عامل موسسه آرمان ، مهدی امیر فخریان رئیس هیات بدمینتون استان در ساری و در باشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار می‌شود.

در این مراسم روسای هیئت‌های برتر شهرستان‌ها، نماینده مربیان، داوران و اعضای باشگاه‌ها نیز حضور داشتند.

ورزش بدمنیتون در استان مازندران ، از زمان حضور مهدی امیر فخریان از رتبه سیزدهم به رتبه هشتم در کشور رسید که این ۵ پله صعود در این مدت زمان اندک نشان از مدیریت صحیح این مدیر جوان است .

محمدرضا پویا رئیس فدراسیون بدمینتون در صحبت هایش ضمن ابراز خرسندی از حضورش در این مراسم باشکوه، اظهار داشت :از حضور در جمع خانواده بزرگ بدمنیتون مازندران به خود می بالم .

وی ادامه داد: از اینکه در این جمع با شکوه و بزرگ حضور دارم ابراز خرسندی میکنم و خوشحالم از اینکه بدمنیتون در مازندران دارای همجین خانواده ی بزرگی است .

پویا با اعلام حمایتش از بدمینتون مازندران خاطرنشان کرد: از این پس نگاه ویژه تری به بدمینتون استان مازندران و هیات نوپای آن خواهم داشت .مدت کمی است که آقای امیرفخریان ریاست این رشته را در مازندران بر عهده گرفته است اما پیشرفت خوبی را در این استان شاهد بوده ایم .

مهدی امیر فخریان نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور علاقمندان به رشته بدمینتون ، قول صعود بدمینتون مازندران به جمع ۵ هیات برتر کشور را داد و اعلام کرد در آینده رشته بدمینتون پیشرفت چشمگیری خواهد داشت .

 در قسمتی از این مراسم از خانواده مرحوم امین علی زاده ، خانم امیری ، تیم موسسه آرمان ، ریاست اداره های ورزش شهرستان ها ، مرتضی ولی دروی سرمربی تیم ملی ، خانم اسدی ، علی قاسمی دبیر هیات بدمینتون و همچنین از پیشکسوتان و مربیان رشته بدمینتون ( حمید هاشمی ، حسن برزگری ، علی اصغر یوسفی ، خانم پاکدامن ، خانم فخارزاده ، خانم سادات ، خانم محمدی ، آقای ملکیان ، شاهپور ایوبی ، آقای زراعتگر ) تجلیل شد .،

همچنین در بخشی دیگر از مراسم از رئوسای هیات های شهرستان ها ، افشار راغب از باشگاه کلوا ، مهندس مولایی از موسسه آرمان ، آقای صداقت سرپرست نماینده آمل در لیگ برتر بدمینتون ، آقای صالح نیا در تیم شهرداری بابل در لیگ دسته دوم ، سعید نجاریان از تیم باشگاه شهروند ساری در لیگ دسته اول ، اعضای تیم های بانوان بیمه آسیا ، شهروند ساری و هیات آمل سه تیم برتر لیگ بدمینتون بانوان استان ، اعضای تیم های آقایان هیات نوشهر ، هیات آمل و نماینده قائمشهر سه تیم برتر لیگ بدمینتون بانوان آقایان و تیم دانش آموزی که در مسابقات کشوری به مقام سوم دست یافتند تجلیل شد .

همچنین در پایان با اهدای تابلو فرشی ، از محمدرضا پویا رئیس فدراسیون بدمینتون نیز تجلیل شد .