سلمان قادری خبرداد:مصدومیت یزدانی و رضایی جدی نیست/ابطال مجمع انتخاباتی هیئت کشتی صحت ندارد !

نایب رئیس هیئت کشتی استان مازندران گفت: مصدومیت رضا یزدانی و قاسم رضایی جدی نیست و این دو قهرمان به بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ می‌رسند. به گزارش مازند اسپرت؛سلمان قادری درباره مصدومیت رضا یزدانی و قاسم رضایی اظهار کرد: خدا را شکر مصدومیت این دو کشتی‌گیر حاد نیست و این دو کشتی‌گیر ارزشمند مازندران با […]

0233نایب رئیس هیئت کشتی استان مازندران گفت: مصدومیت رضا یزدانی و قاسم رضایی جدی نیست و این دو قهرمان به بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ می‌رسند.

به گزارش مازند اسپرت؛سلمان قادری درباره مصدومیت رضا یزدانی و قاسم رضایی اظهار کرد: خدا را شکر مصدومیت این دو کشتی‌گیر حاد نیست و این دو کشتی‌گیر ارزشمند مازندران با کمی استراحت به المپیک ریو ۲۰۱۶ می‌رسند.

وی با بیان اینکه یزدانی و رضایی از شانس‌های امید کسب مدال هستند، افزود: در جریان برگزاری اردوی آمادگی این مصدومیت برای آنها اتفاق افتاد که با تماسی که با پزشکان فدارسیون داشتم، مصدومیت جدی نیست و این دو ملی‌پوش به بازی‌های المپیک می‌رسند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان مازندران با اشاره به اینکه تا برگزاری مسابقات المپیک حدود چهار ماه فرصت است، گفت: یزدانی از ناحیه مچ پا مصدوم شد و به طور یقین با توجه به فاصله زمانی با چند جلسه فیزیوتراپ این قهرمان ارزنده به رقابت‌های مهم المپیک ریو ۲۰۱۶ می‌رسد.

قادری در ادامه درباره شایعه ابطال مجمع انتخاباتی هیئت کشتی مازندران افزود: این مجمع در صحت کامل قبل از تعطیلات نوروزی با حضور حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، حمید بنی‌تمیم دبیر فدارسیون و اعضا مجمع در ساری برگزار شد و علی‌اصغر ثمربخش با قاطعیت به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت کشتی مازندران انتخاب شد.