هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور / پیروزی ثانیه های پایانی پدیده کاسپین با درخشش منتظری !

هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برتری نماینده استان مازندران به پایان رسید .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور عصر امروز ( سه شنبه ۲۴ فروردین ) در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز پدیده کاسپین ساری میزبان […]

0padidecaspianهفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با برتری نماینده استان مازندران به پایان رسید .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور عصر امروز ( سه شنبه ۲۴ فروردین ) در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز پدیده کاسپین ساری میزبان تیم لسمان مروارید بود .

این دیدار که راس ساعت ۱۷ در زمین ساحلی تازه تاسیس مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شد ، نماینده مازندران موفق شد در یک بازی پایاپای با نتیجه ۳ بر ۲ حریف خود را با شکست بدرقه کند .

در این دیدار مازنی ها دو بار از حریف خود عقب افتاده بودند اما در نهایت با درخشش مصطفی نوری سنگربان خود موفق شدند در ثانیه های پایانی با حساب سه بر دو میهمان خود را شکست دهند و از این دیدار خانگی دست پر بیرون بیایند .

در این دیدار گل های پدیده کاسپین توسط رامین طهماسبی ، جلال اسماعیلی و حبیب منتظری زده شد که سنگربان مازنی ها در دو گل آخر تیم نقش بسزایی داشت .

این دیدار که برای اولین بار در زمین تازه تاسیس مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شده بود ، با استقبال خوب هواداران و مسئولین مواجه شد ، در حالی که استقبال خوبی از این دیدار توسط مردم و مسئولین شده بود .

محمدی کیادهی و سعید نجاریان دو عضو ورزشی شورای اسلامی شهر ساری ، حسین دلیری رئیس اداره ورزش ساری ، هادی خلردی نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران ، سعید بسطامی از مدرسین و مربی فوتبال از نزدیک این دیدار را تماشا کردند .