استرس و اضطراب در هفته سی‌وسوم لیگ دسته یک/مازني هاي اميدوار ،پيش به سوي ليگ برتر

در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم نساجی قائم‌شهر میزبان پارسه تهران و خونه‌به‌خونه بابل نیز مهمان صنایع گیتی‌پسند اصفهان است. به گزارش مازند اسپرت، در هفته سی‌وسوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه بیست‌وسوم فروردین ۱۰ بازی همزمان از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود که دو نماینده مازندران به مصاف حریفان خود […]

000در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم نساجی قائم‌شهر میزبان پارسه تهران و خونه‌به‌خونه بابل نیز مهمان صنایع گیتی‌پسند اصفهان است.

به گزارش مازند اسپرت، در هفته سی‌وسوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه بیست‌وسوم فروردین ۱۰ بازی همزمان از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود که دو نماینده مازندران به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم نساجی قائم‌شهر در حضور تماشاگرانش در ورزشگاه شهید وطنی میزبان پارسه تهران بوده که برای رسیدن به بالای جدول در پی کسب سه امتیاز این بازی خانگی است.

نساجي كه هفته گذشته در حضور هوادارانش موفق شد به سه امتياز ارزشمندي دست پيدا كند اين هفته نيز براي رسيدن به جمع مدعيان عزم خود را جزم كرده تا از اين ديدار خانگي دست پر بيرون بيايد . مازندراني ها و مخصوصا قائمشهري ها كه با برد هفته گذشته به صعود نساجي اميدوار شده اند ، چشم انتظار ديدار روز دوشنبه شاگردان سيد كوروش موسوي هستند تا باز هم جشن و پايكوبي را در ورزشگاه شهيد وطني قائمشهر راه بياندازند .

در حال حاضر نساجی با ۴۵ امتیاز در رده نهم و پارسه تهران با ۳۵ امتیاز در مکان چهاردهم است.

همچنین خونه‌به‌خونه بابل دیگر نماینده مازندران که یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر فوتبال کشور است روز دوشنبه در یک بازی خارج از خانه در ورزشگاه اختصاصی تیم میزبان مهمان صنایع گیتی‌پسند اصفهان است.

بابلي ها كه بعد از تغيير در كادر فني موفق به كسب برتري نشدند و تا حدودي جايگاه خود را متزلزل ميبينند براي باقي ماندن در جمع سه تيم اول جدول نياز مبرمي به برتري در اين ديدار خارج از خانه دارند .

اما حميد درخشان اين هفته در اصفهان محكوم به برد است و خبرهاي رسيده از اردوي بابلي ها نشان از اين دارد كه ياران خونه به خونه براي كسب برتري در اين ديدار خارج خانه هم قسم شده اند و با انگيزه و انرژي بالايي در اين ديدار حاضر خواهند شد تا با دست پر اصفهان را به سمت بابل ترك كنند.

در جدول رده‌بندی خونه‌به‌خونه بابل با ۵۳ امتیاز در رده دوم و صنایع گیتی‌پسند اصفهان با ۳۴ امتیاز در مکان هفدهم جای دارند.

جدول دسته یک (۹۴-۹۵) – لیگ آزادگان

دسته یک لیگ آزادگان  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ پیکان ۳۲ ۱۶ ۱۳ ۳ ۴۴ ۲۴ ۲۰ ۶۱
۲ خونه به خونه ۳۲ ۱۴ ۱۱ ۷ ۳۱ ۲۵ ۶ ۵۳
۳ ماشین‌سازی‌تبریز ۳۲ ۱۳ ۱۳ ۶ ۴۷ ۳۳ ۱۴ ۵۲
۴ فجر سپاسی ۳۲ ۱۳ ۱۱ ۸ ۲۹ ۲۲ ۷ ۵۰
۵ مس کرمان ۳۲ ۱۳ ۱۱ ۸ ۲۹ ۲۲ ۷ ۵۰
۶ مس رفسنجان ۳۲ ۱۱ ۱۴ ۷ ۳۶ ۲۹ ۷ ۴۷
۷ نفت‌ م.سلیمان ۳۲ ۱۰ ۱۶ ۶ ۳۴ ۲۹ ۵ ۴۶
۸ نفت آبادان ۳۲ ۱۱ ۱۳ ۸ ۳۸ ۳۴ ۴ ۴۶
۹ نساجی مازندران ۳۲ ۱۲ ۹ ۱۱ ۳۴ ۳۴ ۰ ۴۵
۱۰ آلومینیوم اراک ۳۲ ۸ ۱۸ ۶ ۳۷ ۳۰ ۷ ۴۲
۱۱ ایران جوان بوشهر ۳۲ ۱۰ ۱۱ ۱۱ ۳۵ ۴۴ ۴۱
۱۲ گل گهرسیرجان ۳۲ ۸ ۱۵ ۹ ۲۷ ۲۸ ۳۹
۱۳ خیبر خرم‌آباد ۳۲ ۹ ۱۲ ۱۱ ۳۴ ۳۶ ۳۹
۱۴ پارسه تهران ۳۲ ۷ ۱۴ ۱۱ ۴۰ ۴۴ ۳۵
۱۵ شهرداری اردبیل ۳۲ ۸ ۱۰ ۱۴ ۳۶ ۳۸ ۳۴
۱۶ پاس ۳۲ ۸ ۱۰ ۱۴ ۲۷ ۳۴ ۳۴
۱۷ گیتی پسند ۳۲ ۷ ۱۳ ۱۲ ۲۵ ۳۵ -۱۰ ۳۴
۱۸ فولاد یزد ۳۲ ۶ ۱۳ ۱۳ ۲۶ ۳۶ -۱۰ ۳۱
۱۹ داماش گیلان ۳۲ ۷ ۱۰ ۱۵ ۲۱ ۳۶ -۱۵ ۳۱
۲۰ آلومینیوم هرمزگان ۳۲ ۴ ۱۳ ۱۵ ۲۶ ۴۳ -۱۷ ۲۵