بعد از حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد/محمدي : در انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنم

دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: به تصمیم کادر فنی برای حضور در انتخابی احترام می‌گذارم و در این مسابقه شرکت می‌کنم. به گزارش مازند اسپرت؛سید احمد محمدی درباره حضورش در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و انتخابی تیم ملی گفت: هنوز مصدومیتم به طور کامل رفع نشده است و با این مصدومیت دست […]

smohmmmdدارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان گفت: به تصمیم کادر فنی برای حضور در انتخابی احترام می‌گذارم و در این مسابقه شرکت می‌کنم.

به گزارش مازند اسپرت؛سید احمد محمدی درباره حضورش در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و انتخابی تیم ملی گفت: هنوز مصدومیتم به طور کامل رفع نشده است و با این مصدومیت دست به گریبان هست، اما تابع تصمیمات کادر فنی هستم.

وی درباره حضورش در مسابقات انتخابی گفت: حتما در انتخابی شرکت خواهم کرد. به تصمیمات کادر فنی احترام می‌گذارم و حرفی ندارم و روز جمعه هم در مسابقات انتخابی به میدان خواهم رفت.

به گزارش فارس، پیش از این محمدی به دلیل مصدومیت ناشی از مسابقات قبلی درخواست تعویق مسابقه انتخابی را داده بود که با مخالفت فدراسیون کشتی مواجه شد. انتخابی وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد بین سیداحمد محمدی و میثم نصیری برگزار خواهد شد که برنده میدان با ۲ پیروزی از ۳ مسابقه مشخص خواهد شد.