در جلسه هماهنگی مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ مطرح شد؛فضای ورزش استان باید فضای المپیکی باشد

با حضور مدیرکل، معاونین و اعضا ستاد جلسه هماهنگی مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید به گزارش مازند اسپرت؛ با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل، معاونین و اعضا ستاد امروز جلسه هماهنگی مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان […]

0001222333با حضور مدیرکل، معاونین و اعضا ستاد جلسه هماهنگی مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید

به گزارش مازند اسپرت؛ با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل، معاونین و اعضا ستاد امروز جلسه هماهنگی مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه که به منظور حضور پرقدرت ورزشکاران مازنی در آستانه المپیک ریو ۲۰۱۶ برگزار شد، جهت حضور قدرتمند و افتخار آفرینی ورزشکاران مازندرانی در آوردگاه مهم المپیک برنامه ریزی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این جلسه با بیان اینکه فضای المپیکی در سطح استان فراهم شود، گفت: در آستانه بازی های مهم المپیک ریو ۲۰۱۶ قرار داریم که برای ایجاد انگیزه بیشتر، باید شرایط حضور ورزشکاران و قهرمانان در این آوردگاه فراهم شود.

حسین زادگان با اشاره به اینکه مازندران استان توانمند و افتخار ورزش کشور است، افزود: اعتقاد ما بر این است که  ورزش مازندران می تواند محور توسعه استان باشد.

وی رقابت ورزشکاران را در المپیک فرصت طلایی قلمداد کرد و اذعان داشت: در آستانه مسابقات المپیک هستیم که با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی همه فعالیت ها باید در محور المپیک باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری جلسات مختلف با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان جهت پشتیبانی و بررسی وضعیت ورزشکاران و قهرمانان مازنی خبر داد و افزود: امیدوارم قهرمانان مازنی با درخشش و افتخارآفرینی شان در مسابقات  المپیک موجبات شادی و غرور مردم ایران را فراهم نمایند.