در رقابت های تورنمنت آزاد آلمان ؛ فرزان عاشورزاده پرچم دار روز نخست تیم ملی تکواندو

مسابقات جام ریاست فدراسیون از ۱۹ فروردین ماه به میزبانی شهر «بن» آلمان برگزار می گردد.   به گزارش مازند اسپرت؛این دوره از رقابت ها در سه رده سنی نونهال، نوجوان و بزرگسالان می باشد که با توجه به صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشورمان جهت حضور مقتدرانه در المپیک ریو و آماده سازی ملی […]

farzaannمسابقات جام ریاست فدراسیون از ۱۹ فروردین ماه به میزبانی شهر «بن» آلمان برگزار می گردد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛این دوره از رقابت ها در سه رده سنی نونهال، نوجوان و بزرگسالان می باشد که با توجه به صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشورمان جهت حضور مقتدرانه در المپیک ریو و آماده سازی ملی پوشان با ترکیب فرزان عاشورزاده، مهدي خدابخشي و سجاد مرداني در اين رقابت‌ها حضور پیدا می کنند.
با اعلام کمیته برگزاری مسابقات و برنامه اعلام شده روز نخست ( پنج شنبه) رقابت ها با مبارزات فرزان عاشورزاده مقابل رقبایش آغاز می گردد، عاشورزاده در وزن -۶۳ کیلوگرم راهی شیاپ جانگ می شود.
 به همین ترتیب مهدي خدابخشي نماينده وزن ۸۷- كيلوگرم، جمعه (۲۰ فروردين‌ماه) و يكشنبه (۲۲ فروردين‌ماه) سجاد مرداني بعنوان آخرين نماينده كشورمان در وزن ۸۷+ كيلوگرم به رقابت‌ خواهد پرداخت.
 
با پایان رقابهای جام فدراسیون ملی پوشان آمان را به مقصد مادرید جهت حضور در تورنمنت اسپانیا ترک خواهند کرد. و پس از برپايي اردوي مشترك دو روزه با تيم ملي تكواندوي اسپانيا (۲۴ و ۲۵ فروردين‌ماه) به شهر «اليكانته» اين كشور مي‌روند تا در تورنمنت آزاد اسپانيا شركت كنند.

تورنمنت جام رياست فدراسيون جهاني G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب ۲۰، ۱۲ و ۷٫۲ امتياز و تورنمنت آزاد اسپانيا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز اين رقابت‌ها به ترتيب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتياز تعلق خواهد گرفت.
هدايت تيم ملي تكواندوي كشورمان در اين‌ رقابت‌ها برعهده بيژن مقانلو بعنوان سرمربي و مهرداد يوسفي بعنوان مربي است.