وقتی دختر لژیونر مازندرانی فوتبال ایران در بازی استقلال سوژه داغ رسانه ها و پرسپولیسی ها شد + عکس

شبنم بامتی طوسی لژیونر فوتبال ایران در سوئد از دلیل ۶ نشان دادنش در بازی استقلال و هاماربی سوئد میگوید.   به گزارش مازند اسپرت؛زمانی که هواداران استقلال در بازی مقابل هاماربی سوئد علیه پرسپولیس شعار می دادند شبنم بامتی لژیونر فوتبال بانوان ایران در سوئد روی سکوهاعدد شش نشان داد. استقلال این بازی را […]

shabnamشبنم بامتی طوسی لژیونر فوتبال ایران در سوئد از دلیل ۶ نشان دادنش در بازی استقلال و هاماربی سوئد میگوید.

 

به گزارش مازند اسپرت؛زمانی که هواداران استقلال در بازی مقابل هاماربی سوئد علیه پرسپولیس شعار می دادند شبنم بامتی لژیونر فوتبال بانوان ایران در سوئد روی سکوهاعدد شش نشان داد.

استقلال این بازی را در حضور ۵ هزار ایرانی با نتیجه دو بر یک از حریف سوئدی با شکست به پایان برد.

 این حرکت این دختر مازندرانی در طول این هفته و بعد از دیدار استقلال به سوژه پرسپولیسی ها در فضای مجازی تبدیل شد . شبنم بامتی در خصوص این حرکت دلایل جالبی داشت که در ادامه میخوانید .

shabnam

شبنم بامتی طوسی در گفتگویی کوتاه با مازند اسپرت دلیل اینکارش را علاقه شدیدش به پرسپولیس و شعارهای بی موردی بود که هواداران استقلال در این دیدار خارج از ایران و در آن شرایط میدادند عنوان کرد و گفت : برای حمایت از تیم کشورم به ورزشگاه رفتم و در حالی که تیم استقلال در یک کشور دیگری و در مقابل تیمی از سوئد بازی میکرد ، اما وقتی شنیدم هواداران در این دیدار خارج از کشور بر علیه پرسپولیس شعار میدادند ، باتوجه به علاقه شدیدم به پرسپولیس تصمیم گرفتم عدد ۶ که نماد پرسپولیسی ها و شماره مورد علاقه خودم در فوتبال است به حرکات استقلالی ها واکنش نشان دهم .

شبنم بامتی طوسی لژیونر نکایی فوتبال ایران در حال حاضر در سوئد و در تیم ” سوندبي بَري ” این کشور حضور دارد و شماره ” ۶ ” این تیم سوئدی را بر تن دارد .

photo 2016 03 27 09 35 25

425252