تلاش و پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان جهت رفع مشکلات معیشتی و رفاهی قهرمانان ورزش مازندران + تصاویر

در حضور تنی چند از مسئولین ارشد استان و مدیران کل دستگاه اجرایی، مشکلات معیشتی و رفاهی قهرمانان ورزش مازندران بررسی شد به گزارش مازند اسپرت؛ در حضور مهندس علی نبیان معاون عمرانی استاندار، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان امروز پنجشنبه بیست و هفتم اسفند ماه مشکلات معیشتی و رفاهی قهرمانان ورزش […]

0202222در حضور تنی چند از مسئولین ارشد استان و مدیران کل دستگاه اجرایی، مشکلات معیشتی و رفاهی قهرمانان ورزش مازندران بررسی شد

به گزارش مازند اسپرت؛ در حضور مهندس علی نبیان معاون عمرانی استاندار، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان امروز پنجشنبه بیست و هفتم اسفند ماه مشکلات معیشتی و رفاهی قهرمانان ورزش استان در آستانه بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ بررسی شد.

به منظور حضور قدرتمندانه قهرمانان ورزش مازندران در آستانه المپیک ریو ۲۰۱۶  در آخرین روزها و ساعات سال ۹۴ در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان دومین جلسه بررسی مشکلات معیشتی و رفاهی قهرمانان ورزش مازندران برگزار گردید.

در این جلسه حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید گفت: ورزشکاران و قهرمانان ارزشمند بی شماری در استان وجود دارند که می بایست در قبال این افتخارآفرینی ها، مشکلات معیشتی و اشتغال این عزیزان مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: مهترین برنامه حال حاضر وزارت ورزش و جوانان و دستگاه ورزش و جوانان استان حضور پررنگ و افتخارآفرین ورزشکاران مازنی در المپیک ریو ۲۰۱۶ است.

در ادامه مهندس علی نبیان معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: کسب ۴۰ درصد از مدال های جهانی، آسیایی و المپیک کسب شده توسط ورزشکاران مازندرانی مایه مباهات بوده و نشان از توان مدیریتی و حمایت های دلسوزانه مدیریت دستگاه ورزش و جوانان مازندران دارد.

نبیان، با بیان اینکه ورزش مختص یک منطقه، شهر و استان نیست و زمانیکه این قهرمانان با پیروزی و به اهتزاز در آوردن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در اقصی نقاط دنیا موجبات شادی و غرور یک ملت را پدید می آوردند بر همه مدیران فرض است که با حمایت همه جانبه زمینه آرامش و نداشتن دغدغه آنها را فراهم آورند. 

شایان ذکر است، در این جلسه مدیران کل بنیاد مسکن، راه و شهر سازی، کار و امور اجتماعی، سازمان همیاری و شهرداریها، سازمان صنعت معدن و تجارت استان حضور داشتند.