بلیط فلیپین در دستان ابوالفضل/یعقوبی عازم بيست و دومين دوره مسابقات تکواندو قهرماني آسيايي ۲۰۱۶

برای حضور در بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيايي ۲۰۱۶ ابوالفضل یعقوبی راهی فيليپين خواهد شد .   به گزارش مازند اسپرت، بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيايي ۲۰۱۶ فيليپين در مانیلا طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مورخ۳۰ فروردین الی یک اردیبهشت ماه برگزار می گردد. به همین منظور فدراسیون تکواندو کشورمان طی […]

yaghoooobiiبرای حضور در بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيايي ۲۰۱۶ ابوالفضل یعقوبی راهی فيليپين خواهد شد .

 
به گزارش مازند اسپرت، بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيايي ۲۰۱۶ فيليپين در مانیلا طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مورخ۳۰ فروردین الی یک اردیبهشت ماه برگزار می گردد. به همین منظور فدراسیون تکواندو کشورمان طی چند مرحله مسابقات انتخابی در حال ارزیابی تکواندوکاران جهت اعزام به این سری از رقفابت ها می باشد.
از تکواندو مازندران پس از اولین مرحله انتخابی جواد امیری، علی پاکدین و ابوالفضل یعقوبی موفق شدند تا در اردو تیم ملی بمانند و به تمرینات خود ادامه دهند. در دومین سری از انتخابی ها که صبح امروز در خانه تکواندو برگزار شد ابوالفضل یعقوبی در وزن ۶۳- کیلوگرم موفق به دریافت حضور در رقابت های آسیایی شد. 
هم چنین جواد امیری و علی پاکدین در اردوي تيم ملي باقي ماندند و پس از برگزاري يك مرحله انتخابي ديگر در روز پنجشنبه (۱۲ فروردين‌ماه)به عنوان ملی پوشان عازم فیلیپین می شوند
 
 گفتنی است، این دوره از رقابت ها در ۶  وزن برگزار می گردد که تیم ملی کشورمان در وزن ۸۷+ کیلوگرم نماینده ای نخواهد داشت و تكليف يك وزن حذفي ديگر نيز به زودي مشخص مي‌شود.
هدايت اين تيم در مسابقات قهرماني آسيا، برعهده سیدنعمت خلیفه بعنوان سرمربي و پیام خانلرخانی بعنوان كمك مربي است.

بيست و دومين دوره مسابقات قهرماني آسيايي ۲۰۱۶، اواخر فروردين‌ماه ۹۵ در شهر «مانيلا» فيليپين برگزار مي‌شود.