عیدی شاگردان محمود تابی به فوتبال مازندران/برتری پدیده ساری و بهارنارنج بابل برابر حریفان مشهدی

عصر دیروز مسابقات لیگ یک جوانان کشور درحالی برگزار شد که تیم های بهارنارنج بابل با مدرسه عالی حرفه ای مشهد،پدیده ساری با استعدادبرتر مشهد،پارس خلیج خودرو قرچک با صباقم بازی بازی داشتند تیم دانش فریدونکنار با ۱۶ امتیاز استراحت داشت. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابل ؛ بهارنارنج بابل که در ۴ […]

1عصر دیروز مسابقات لیگ یک جوانان کشور درحالی برگزار شد که تیم های بهارنارنج بابل با مدرسه عالی حرفه ای مشهد،پدیده ساری با استعدادبرتر مشهد،پارس خلیج خودرو قرچک با صباقم بازی بازی داشتند تیم دانش فریدونکنار با ۱۶ امتیاز استراحت داشت.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابل ؛ بهارنارنج بابل که در ۴ هفته پیاپی صدر نشین این گروه از مسابقات بود به ۳ امتیاز از دو بازی مانده خود احتیاج داشت تا صعود خود به مرحله بعدی مسابقات قطعی کند.
بهارنارنج بابل و مدرسه عالی حرفه ای مشهد در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم بابلی برا صعود و تیم مشهدی برا بقا می جنگیدند.
در شروع بازی بازیکنان بهارنارنج بازی را بهتر آغاز کردند اما هرچه از زمان بازی می گذشت این مشهدی ها بودند که با بازی تسلط پیدا می کردند تا اینکه در دقیقه ۴۵ بازی گل به خودی ابوالفضل آهنگر دفاع آخر این تیم باعث شد تا تا حریف مشهدی یک بر صفر از حریف خود جلو بیافتد اما در ادامه با اعلام ۳ دقیقه وقت اضافه توسط داور این بازی و فشار بازیکنان بهارنارنج بابل باعث شد تا با ارسالی از سمت راست زمین و ضربه سر محمد مومنی دفاع جلو بلند قد این تیم توپ را وارد دروازه عالی حرفه ای مشهد کند تا دو تیم با نتیجه ۱ بر ۱ به رختکن بروند.
اما در نیمه دوم بازی با هجومی کردن تیم توسط مربیان و حضور: احسان پورابراهیم،علی خانلرزاده و مهدی حق بین بجای حسین حسن پور،محمدحسین کاسبیان و اعبداله عبادی و گوش زدهای لازم به بازیکنان، این شاگردان محمودتابی بودند که در نیمه دوم با حملات پی در پی خود فشار زیادی را بر روی خط دفاعی و دروازه تیم عالی حرفه ای مشهد آوردند.
در حالی که این بازی رو به اتمام بود با اعلام ۵ دقیقه وقت اضافه توسط داور بازی و فشار زیاد بازیکنان بهارنارنج به تیم حریف این بازیکنان عالی حرفه ای بودند که مرتکب خطاهایی پی در پی در زمین خود می شدند تا اینکه ارسال توپ در دقیقه ۹۴ توسط ابوالفضل آهنگر و پرش و ضربه سر فوق العاده استثنایی محمد مومنی باعث شد تا این بازیکن گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند و برای دومین بار دروازه حریف را باز کند.
در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود بهارنارنج بابل به پایان رسید تا شاگردان محمود تابی یک هفته مانده به پایان این مرحله از مسابقات صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کنند.
لازم به ذکر است بازی بعدی بهارنارنج با استعداد برتر مشهد در خانه حریف خواهد بود که خود یکی از مدعیان این گروه می باشد.
و اما در دیگر بازی این هفته پدیده ساری در خانه خود در حالی که در نیمه اول بازی با نتیجه ۳ بر ۱ از استعداد برتر مشهد عقب بود توانست با نتیجه ۴ بر ۳ این تیم را شکست دهد.
لازم به ذکر است پدیده ساری در هفته آخر این مسابقات مهمان تیم صبا قم خواهد بود که با پیروزی خود و تساوی بهارنارنج بابل با استعداد مشهد باعث صعود دیگر تیم مازندرانی این گروه به عنوان تیم دوم بعد از بهارنارنج را جشن بگیرد.
در آخرین فازی این هفته تیم صبا قم مهمان پارس خلیج خودرو قرچک بود که توانست با نتیجه ۱ بر ۰ از سد حریف خود عبور کند. همانطور که گفته شد آخرین بازی تیم صبا با تیم پدیده ساری خواهد بود که در صورت پیروزی هر یک از دوتیم به مرحله بعدی مسابقات صعود خواهند کرد.

در پایان هفته سیزدهم مسابقات:
تیم بهارنارنج بابل با ۲۱ امتیاز صدرنشین این گروه و صعود خود به مرحله بعدی مسابقات را قطعی کرده است و تیم صبا قم با ۱۸ امتیاز در رده دوم و پدیده ساری با همین امتیاز اما تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم جدول قرار دارد و تیم های استعدادبرتر مشهد با ۱۶ امتیاز،دانش فریدونکنار با همین امتیاز و تفاضل کمتر در رده های چهارم و پنجم قرار دارند و تیم های مدرسه عالی حرفه ای مشهد با ۱۲ امتیاز و پارس خلیج خودرو قرچک با ۷ امتیاز در جایگاه ششم و هفتم جدول قرار دارند که تیم پارس خلیج خودرو از این گروه سقوط کرده است.

مازند اسپرت برای حضور قدرتمند بهارنارنج بابل در مرحله بعدی و پیروزی پدیده ساری در بازی آخر در مقابل صبا و صعود به مرحله بعد آرزوی موفقت می کند.

 

photo 2016 03 18 02 40 44