جشن بزرگ موفقیت های باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری برگزار شد + گزارش تصویری

به همت محمد حسن محمدی کیادهی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری و با حضور جمعی از مسئولین ورزش مازندران و شهرستان ساری ، با سخنرانی مدیرعامل باشگاه استقلال و عالیشان معاون ورزش و جوانان استان برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت؛ در این مراسم باشکوه معاون ورزش و جوانان مازندران از خدمات […]

4252525به همت محمد حسن محمدی کیادهی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری و با حضور جمعی از مسئولین ورزش مازندران و شهرستان ساری ، با سخنرانی مدیرعامل باشگاه استقلال و عالیشان معاون ورزش و جوانان استان برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ در این مراسم باشکوه معاون ورزش و جوانان مازندران از خدمات محمدی کیادهی قدردانی و از وی به عنوان یکی مدیران حامی ورزش و خادمی مخلص در طی دوران خدمت در تمامی جایگاههای خدمتگزاری به نیکی یاد کرد .

این گزارش حاکیست محمدی کیادهی مدیرعامل موفق باشگاه استقلال ساری نیز با تشریح منشور خدمات رسانی این باشگاه در توسعه و ترویج ورزش در بین اقشار مختلف ، اعتلای ورزش مازندران و ساری را از اهداف عالیه فعالیت های این باشگاه برشمرد و اظهار داشت : شکوفایی استعدادهای جامعه ورزشی و اعتلای ورزش در این شهر که میعادگاه بسیاری از ورزشکاران خوشنام و طراز اول کشور است ، اهدافی است که ما آنرا دنبال می کنیم .

وی با قدردانی از مهدی عبوری شهردار مرکز استان ، افزود : نگاه حمایتی مهدی عبوری شهردار ساری و اعضای شورای شهر به ورزش علاوه بر اینکه با توفیقات مناسبی برای جامعه ورزشی مازندران و مرکز استان همراه بوده مطمئناً در آینده نیز استمرار خواهد داشت .

محمدی کیادهی از درخشش نونهالان / نوجوانان / جوانان و بزرگسالان و بانوان این باشگاه در کلیه رشته ها قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تداوم برنامه ریزی مناسب بستر برای کسب موفقیت در بالاترین سطح ورزش کشور فراهم آید .

این مدیر موفق ورزش ساری پرهیز قاطعانه مدیریت باشگاه از هرگونه سیاسی کاری از جمله عوامل موفقیت باشگاه استقلال دانست و یادآور شد: اهداف تبلیغاتی و مسائل غیرورزشی در سیاست های کاری ما جایگاهی ندارد .

شایان ذکر است در پایان هدایایی از سوی محمدی کیادهی و باشگاه استقلال ساری به رسم یادبود به ورزشکاران این باشگاه اهداء گردید .

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12