گزارش تصویری / جلسه كميته واليبال ساحلي مازندران در محمودآباد برگزار شد

جلسه کمیته والیبال ساحلی و پایانی هیئت والیبال مازندران در سال جاری با حضور روسای کمیته های هیئت استان وهیئت های شهرستانی در سالن همایش های اداره ورزش وجوانان محمود آباد برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت؛در ابتدای جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان محموداباد ضمن عرض خیر مقدم به  مسئولین والیبال استان و شهرستان، […]

1جلسه کمیته والیبال ساحلی و پایانی هیئت والیبال مازندران در سال جاری با حضور روسای کمیته های هیئت استان وهیئت های شهرستانی در سالن همایش های اداره ورزش وجوانان محمود آباد برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت؛در ابتدای جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان محموداباد ضمن عرض خیر مقدم به  مسئولین والیبال استان و شهرستان، به ظرفیت موجود والیبال شهرستان  پرداخت و افزود:طی یکی دو سال اخیر ورزش محمودآباد بخصوص والیبال عملکرد خوبی در بحث استعدادیابی،برگزاری کلاس های آموزشی،  میزبانی مسابقات کشوری و استانی و اردوهای آماده سازی تیم های استان   داشته  و این نشان از ظرفیت بالای شهرستان  در ورزش والیبال دارد.

 

 1

پهلوان تصریح کرد: از مهمترین دلایل موفقیت ورزش والیبال این شهرستان می توان به وجود علاقمندان به فراگیری این رشته است . تلاش های انجام شده در بخش های مختلف از جمله تربیت مربیان و داوران،  تغیراتی اساسی در رشته والیبال و هم راستا با فعالیت های هیات اقداماتی صورت گرفت که سکون و درجا زدن را از این رشته پر طرفدار حذف و حرکت رو به جلو را تقویت نمود.
وی تصریح کرد:شهرستان محمودآباد در ورزش والیبال از ظرفیت های بسیار زیادی برخورداربوده است قطعا سال آینده مجموعه هیئت والیبال شهرستان  تلاش خود را دوچندان خواهند کرد تا والیبال شهرستان  به شرایط مطلوب تری دست یابد.
وی رمز پیشرفت والیبال را هماهنگی و همفکری دانست و افزود : این رمز به طور خلاصه  «پاکی» والیبال است و هرجا که پاکی باشد، هر جا که سلامت و درستکاری باشد، در صورت یک مدیریت سالم و با اراده، پیشرفت هم دنبال آن خواهد رسید. پیشرفت، نتیجه پاکی و درستکاری است. این اصلی است که نه در والیبال بلکه در همه رشته‌ها، و نه در ورزش که در همه عرصه‌های اجتماعی صادق است. امر ورزش در هیچ کجای دنیا با ناپاکی و ناراستی پیش نرفته است.

2

 اسماعیل پهلوان در پایان نیز افزود: من خیلی خوشوقتم که در شهرستان دوستداران والیبال رو به فزونی است و همه این فعالیت ها به مدیران دلسوز به ورزش وابسته است که جا دارد از حمایت های جناب اقای سلیمانی در باشگاه کاله، تقوی رئیس هیأت والیبال استان، یوسف پورفرماندار شهرستان و دیگر مسئولین که در امر میزبانی مسابقات والیبال لیگ های کشوری ما را در امور ورزش  حمایت و نهایت همکاری داشتند تقدیر وتشکر گردد.
 در ادامه این جلسه سیدمیلادتقوی رئیس هیأت والیبال استان، در این جلسه بابیان اینکه هیئت والیبال مازندران برای اعتلای ورزش والیبال در استان تلاش های زیادی را صورت داده است،گفت:علیرغم اینکه در سال ۹۴ اتفاقات بسیار خوبی در ورزش والیبال مازندران رخ داده است ما هنوز به آن شرایط ایده آلی که برای والیبال مازندران در نظر گرفته بودیم نرسیده ایم قطعا اتقاقاتی که در سال جاری رخ داده سبب بستر سازی اقدامات جدی در سال آینده شده است.

وی بااشاره به فعالیت بسیارخوب کمیته والیبال ساحلی مازندران،بیان داشت:یکی از فعال ترین کمیته های هیئت والیبال استان کمیته ساحلی بوده و عملکرد این کمیته در سال جاری بسیار مطلوب بود.

3

رییس هیئت والیبال مازندران تصریح کرد: در بحث آموزش والیبال ساحلی در مازندران با مشکلاتی رو به رو هستیم و سعی خواهیم کرد با استفاده از تجربیات بزرگان این رشته در مازندران این مشکلات را رفع کنیم.
گفتنی است در پایان این مراسم از عباس پورعسگری بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی وجواد فیروزپور بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی جوانان کشورمان با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

 

4

6

7

8

9

10

 

5