طی جلسه ای ؛محمد پرگر اسناد اداري و مالي کنفدراسيون ورزش هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه را تحویل گرفت + تصاویر

محمد پرگر اسناد اداري و مالي کنفدراسيون ورزش هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه را تحویل گرفت .   به گزارش مازند اسپرت؛ جلسه اعضاي قبلي و جديد در خصوص تحويل اسناد اداري و مالي کنفدراسيون ورزش هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه به مديريت برگزار شد و تمامی اسناد به محمد پرگر مدیر مازندرانی کنفدراسيون ورزش […]

7474محمد پرگر اسناد اداري و مالي کنفدراسيون ورزش هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه را تحویل گرفت .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ جلسه اعضاي قبلي و جديد در خصوص تحويل اسناد اداري و مالي کنفدراسيون ورزش هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه به مديريت برگزار شد و تمامی اسناد به محمد پرگر مدیر مازندرانی کنفدراسيون ورزش هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه تحویل داده شد .

 

1

محمد پرگر در خصوص برگزاری این جلسه در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت : در بازديد از مقر اداري کنفدراسيون ورزش هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه ، متاسفانه نه تنها يک اتاق ۸ متري بلکه يک زندان سلولي بدون پنجره بود. تصميم برآن گرفتيم يه دفتر هشتاد تا صد متري با تمام امکانات و استخدام کارمند در نزديکي مقر AFC  با کمک اسپانسر و حاميان ورزش اين کنفدراسيون ناشنوايان اجاره خواهيم کرد تا جايگاه آن ديده شود.

وی افزود :براي جذب حمايت مالي و اسپانسر جهت توسعه کنفدراسيون کميته ايي را تشکيل داديم تا نسبت به بازاريابي اقدام لازم انجام دهند.

این مسئول مازندرانی کنفدراسيون ورزش هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه ادامه داد : کميته پيگيري و بررسي تاريخچه و فعاليت سي و چند ساله کنفدراسيون ورزش هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه و چاپ آن به صورت يک کتاب براي اطلاع رساني تشکيل خواهم داد .

پرگر بیان کرد : جهت به روز رساني وب سايت کنفدراسيون ورزش هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه که متاسفانه چند سال راکد مانده بود و هيچ فعاليتي نداشت دو نفر از نيروهاي فعال را انتخاب نموده ايم تا اقدامات لازم رو انجام دهند.کميته بررسي و اصلاح  جهت به روز رساني و تطبيق اساسنامه کنفدراسيون ورزش هاي ناشنوايان آسيا و اقيانوسيه با کنفدراسيون هاي ورزشي ديگر آسيا تشکيل داده ایم .

این مسئول در پایان گفت : تصميمات ديگري هم در خصوص انتخاب افراد براي مديريت کميته هاي فني ۱۷ رشته ورزشي فعال اين کنفدراسيون و کميته بازاريابي و جذب حمايت مالي و مديران پنج منطقه آسيا( شرق آسيا و غرب آسيا و آسياي مرکزي و آسياي ميانه و جنوب شرق آسيا) اتخاذ شده تا نتيجه نهايي آن با حضور اعضاي جديد کنفدراسيون در جلسه بعدي که ۲۲ تا ۲۴ آپريل برابر با سوم  تا پنجم ارديبهشت در کوالامپور برگزار ميشود اطلاع رساني خواهيم کرد.

 

2