دبیر هیئت فوتبال مازندران خبر داد: حضور ۵ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال

دبیر هیئت فوتبال مازندران از دعوت پنج بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت حمید رسولی‌ساروی امروز  با اشاره به فهرست جدید کادر فنی تیم ملی فوتبال، گفت: در این اردو ۱۹ بازیکن دعوت شدند که پنج ملی‌پوش از مازندران هستند. وی با بیان اینکه کارلوس کی‌روش برای انجام […]

rasooliدبیر هیئت فوتبال مازندران از دعوت پنج بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت حمید رسولی‌ساروی امروز  با اشاره به فهرست جدید کادر فنی تیم ملی فوتبال، گفت: در این اردو ۱۹ بازیکن دعوت شدند که پنج ملی‌پوش از مازندران هستند.

وی با بیان اینکه کارلوس کی‌روش برای انجام دو بازی مقدماتی جام جهانی ۱۹ بازیکن را به اردو فراخواند، اظهار کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در تعطیلات ایام نوروز آماده می‌شود.

دبیر هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: امید ابراهیمی و سید محسن کریمی از استقلال تهران، رامین رضائیان از پرسپولیس تهران، عزت‌الله پورغاز از ملوان بندرانزلی به عنوان بازیکنان مازندرانی در این اردو هستند.

رسولی‌ساروی بیان داشت: کی‌روش مرتضی پورعلی‌گنجی دیگر بازیکن مازندرانی را در لیست انتظار قرار داد تا آمادگی حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه تیم ملی در ایام نوروز در روزهای پنجم و دهم فروردین با تیم‌های هندوستان و عمان بازی خواهد کرد، گفت: اردوی ملی‌پوشان فوتبال از فردا دوشنبه بیست و چهارم اسفند به مدت چهار روز در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود.