هفته سی ام لیگ دسته یک/از نبرد میانه جدولی نساجی تا دیدار خونه به خونه با تیم انتهای جدولی

هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشو روز دوشنبه برگزار خواهد شد . به گزارش مازند اسپرت؛ هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشو روز دوشنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد که در این روز نساجی و خونه به خونه مازندران در قائمشهر و یزد به مصاف […]

145252هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشو روز دوشنبه برگزار خواهد شد .

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشو روز دوشنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد که در این روز نساجی و خونه به خونه مازندران در قائمشهر و یزد به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

تیم مدعی خونه به خونه که تا به اینجای کار با ۵۱ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد بعد از حواشی خودساخته توسط مدیران تیم ، این هفته باید در غیاب اکبر میثاقیان به مصاف فولاد یزدی برود که با در انتهای جدول رده بندی قرار دارد .

معلوم نیست مدیران باشگاه خونه به خونه چه برنامه ها و چه اهدافی در سر دارند که با تغییر و تحولاتی که انجام داده اند کل استان مازندران را در شوک اخراج اکبر میثاقیان قرار دادند . در این دیدار حسین رحمانی روی نیمکت بابلی ها خواهد نشست تا در این دیدار تقریبا ساده اولین سه امتیاز خودش را کسب کند .

خونه به خونه برای حفط جایگاه دومی و کم کردن فاصله اش با تیم صدرنشین نیاز مبرمی به برتری در این دیدار خارج از خانه دارد . حالا باید ببینیم بعد از حواشی عجیبی که در طول هفته گریبان گیر این تیم خوب شد ، آیا رحمانی میتواند در برابر تیم انتهای جدولی نتیجه خوبی را کسب کند یا خیر !؟

و اما تیم محبوب و ریشه دار نساجی مازندران این هفته در دیداری خانگی باید به مصاف ایرانجوان بوشهر برود .نساجی که هفته گذشته در دقایق پایانی بازی را به فجر واگذار کرده بود این هفته برای کسب سه امتیاز در زمین خود پا به میدان خواهد گذاشت . کوروش موسوی بعد از چند هفته موفق ، در دیدار هفته گذشته موفق نشد از شیراز دست پر برگردد و این هفته برای جبران ناکامی هفته گذشته با بهترین ترکیب حودش برای کسب سه امتیاز به استادیوم شهید وطنی قائمشهر خواهد رفت.

نساجی تا به اینجا با ۳۹ امتیاز در رده دهم و ایرانجوان با ۳۹ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد .

جدول دسته یک (۹۴-۹۵) – لیگ آزادگان

دسته یک لیگ آزادگان  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ پیکان ۲۹ ۱۵ ۱۱ ۳ ۴۱ ۲۲ ۱۹ ۵۶
۲ خونه به خونه ۲۹ ۱۴ ۹ ۶ ۳۱ ۲۴ ۷ ۵۱
۳ فجر سپاسی ۲۹ ۱۳ ۹ ۷ ۲۸ ۲۰ ۸ ۴۸
۴ مس کرمان ۲۹ ۱۲ ۱۰ ۷ ۲۶ ۱۹ ۷ ۴۶
۵ ماشین‌سازی‌تبریز ۲۹ ۱۱ ۱۲ ۶ ۴۳ ۳۱ ۱۲ ۴۵
۶ نفت آبادان ۲۹ ۱۱ ۱۰ ۸ ۳۶ ۳۲ ۴ ۴۳
۷ مس رفسنجان ۲۹ ۱۰ ۱۲ ۷ ۳۱ ۲۵ ۶ ۴۲
۸ آلومینیوم اراک ۲۹ ۸ ۱۵ ۶ ۳۴ ۲۷ ۷ ۳۹
۹ نفت‌ م.سلیمان ۲۹ ۸ ۱۵ ۶ ۳۱ ۲۸ ۳ ۳۹
۱۰ نساجی مازندران ۲۹ ۱۰ ۹ ۱۰ ۲۷ ۳۱ ۳۹
۱۱ ایران جوان بوشهر ۲۹ ۱۰ ۹ ۱۰ ۳۱ ۳۷ ۳۹
۱۲ خیبر خرم‌آباد ۲۹ ۸ ۱۱ ۱۰ ۳۲ ۳۳ ۳۵
۱۳ گل گهرسیرجان ۲۹ ۷ ۱۳ ۹ ۲۳ ۲۵ ۳۴
۱۴ گیتی پسند ۲۹ ۷ ۱۲ ۱۰ ۲۳ ۳۰ ۳۳
۱۵ پارسه تهران ۲۹ ۷ ۱۱ ۱۱ ۳۸ ۴۲ ۳۲
۱۶ داماش گیلان ۲۹ ۷ ۱۰ ۱۲ ۱۸ ۳۰ -۱۲ ۳۱
۱۷ شهرداری اردبیل ۲۹ ۷ ۸ ۱۴ ۲۸ ۳۳ ۲۹
۱۸ پاس ۲۹ ۶ ۱۰ ۱۳ ۲۱ ۳۳ -۱۲ ۲۸
۱۹ آلومینیوم هرمزگان ۲۹ ۴ ۱۳ ۱۲ ۲۴ ۳۳ ۲۵
۲۰ فولاد یزد ۲۹ ۴ ۱۳ ۱۲ ۲۳ ۳۴ -۱۱ ۲۵