در روز اختتامیه مسابقات کانون های مازندران یادواره مرحوم فایزه قاضی پور؛هیئت والیبال آمل قهرمان شد

آیین اختتامیه مسابقات کانون های دختر مازندران در رده سنی جوانان که با نام اولین یادواره مرحومه فایزه قاضی پور مزین شده بود در سالن کوثرآمل برگزار شد.   به گزارش مازند اسپرت؛در این مراسم سید میلاد تقوی رییس هیئت والیبال مازندران،علی داوودی دبیر هیئت والیبال مازندران،بهروز عطایی رییس کمیته فنی هیئت والیبال مازندران،زهره اعتمادی […]

banoooآیین اختتامیه مسابقات کانون های دختر مازندران در رده سنی جوانان که با نام اولین یادواره مرحومه فایزه قاضی پور مزین شده بود در سالن کوثرآمل برگزار شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛در این مراسم سید میلاد تقوی رییس هیئت والیبال مازندران،علی داوودی دبیر هیئت والیبال مازندران،بهروز عطایی رییس کمیته فنی هیئت والیبال مازندران،زهره اعتمادی نایب رییس هیئت والیبال مازندران،حسن کوچک زاده رییس هیئت والیبال آمل و خسرو ابراهیم زاده عضو شورای اسلامی شهر آمل حضور داشتند.

سید میلاد تقوی در این مراسم بابیان اینکه مسابقات کانون های بانوان مازندران امروز به پایان رسیده است،گفت:در سه رده سنی نونهالان،نوجوانان وجوانان مسابقات کانون های دختر مازندران با انجام ۱۱۷ بازی به پایان رسید.

وی تصریح کرد:در رده سنی نونهالان با انجام ۳۶بازی تیم های ایران زمین تنکابن،هیئت والیبال آمل وسرزمین کهن تنکابن به مقام های اول تا سوماین مسابقات دست یافتند.

رییس هیئت والیبال مازندران با اشاره به مسابقات کانون های نوجوانان دختر مازندران ،اذعان داشت: در این بازی ها که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود تیم والیبال آریا صنعت بابل عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد وتیم های هیئت والیبال نکا وهیئت والیبال آمل به ترتیب به مقام های دو و سوم رسیدند.

تقوی خاطرنشان کرد:امروز شاهد آیین اختتامیه مسابقات کانون های مازندران در رده سنی جوانان هستیم که این مسابقات با انجام ۲۳بازی امروز به پایان رسید و تیم هیئت والیبال آمل به مقام اول دست یافت و تیم هیئت والیبال بابل عنوان نایب قهرمانی و تیم پایتخت ساحلی نور به مقام سوم این بازی ها رسید.

وی با اعلام اینکه مسابقات کانون های دخترمازندران درسلامت کامل برگزارشده است،گفت:هیچگونه صغر سنی در این مسابقات مشاهده نشد و تیم ها از داوری و برگزاری این مسابقات رضایت کامل داشتند.

رییس هیئت والیبال مازندران افزود:هیئت والیبال مازندران در سال جاری در حوزه بانوان بسیار فعال ظاهر شد وتوانست مسابقات گوناگونی را در طی سال برگزار کند.

سید میلاد تقوی با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه سال آینده لیگ بانوان مازندران را برگزار خواهیم کرد،بیان داشت:امیدواریم آن مسابقات همانند مسابقات کانون ها در سلامت و با نشاط برگزار شود و بتوانیم خروجی خوبی از آن مسابقات برای والیبال مازندران داشته باشیم.

وی در پایان به مرحوم فایزه قاضی پور والیبالیست سابق تیم والیبال مازندران اشاره کرد وگفت: یکی از بازیکنان بسیار خوب مازندران بود که سال گذشته پیراهن تیم مازندران را در مسابقات قهرمانی کشور به تن کرده بود و برای ما یک بازیکن ارزشمند بود.

گفتنی است در حاشیه این مسابقات از سوی مجموعه هیئت والیبال استان مازندران از خانواده فائزه قاضی پور تقدیر به عمل آمد.